עיסוי בחולון לגוף ולנפש. shutterstock\By UfaBizPhoto
צילום: shutterstockBy UfaBizPhoto

5 טיפים כיצד להצליח בתור מטפלים ברפואה משלימה – גם בימי הקורונה

מקצועות רבים מעולם הטיפולים האלטרנטיביים והפרא-רפואיים נחשבים כנחוצים בתקופת הקורונה ומאפשרים למטפלים למנף את העסק שלהם ולהרחיב הפעילות העסקית שלהם. במאמר זה נציג 5 טיפים שכל מטפל צריך להכיר

פורסם בתאריך: 3.1.21 20:20

בישראל פועלים מאות מטפלים בתחומים שונים של רפואה משלימה, החל משיאצו, דרך רפלקסולוגיה, דיקור ורפואה סינית, ועד טיפולים פחות נפוצים ומוכרים. טיפולי רפואה משלימה הפכו להיות מאוד נפוצים במהלך השנים וזוכים להצלחה גדולה, ולראייה, גם קופות חולים, בתי חולים, ומרכזי רפואה "רגילים", מעסיקים היום מטפלים בתחומים אלו.

עקב ההתפתחות וההתקדמות בתחום, אנחנו יכולים למצוא גם לא מעט מוסדות לימוד אשר מכשירים מטפלים בשורה של מקצועות טיפוליים. מדובר על מוסדות שעוסקים בהכשרה של מטפלים ברפואה משלימה באופן כללי ורחב וכן על מוסדות ובתי ספר שעוסקים בתחומי טיפול ספציפיים. אותם מקומות מספקים את הידע הדרוש וכן תעודות הסמכה, אשר מאפשרות למטפלים למצוא עבודה בתחום, כשכירים או כעצמאיים.

טיפים חשובים למטפלים ברפואה משלימה

על מנת להיות מטפל באחד מהתחומים של רפואה משלימה, ישנם טיפים חשובים שכל מטפל חייב להכיר. בחלק הבא של המאמר, נציג מספר טיפים שיכולים לעזור לכל מי שרוצה לעסוק בתחום של רפואה משלימה.

ודאו שתעודת ההסמכה שלכם איכותית ואמיתית

מאחר וקיימים לא מעט מוסדות אשר מכשירים צעירים וצעירות לעבודה בתחומי טיפול שונים, חשוב ללמוד על המקומות השונים ולוודא שהמקום בו אתם מתכוונים ללמוד מוכר ומספק תעודת הסמכה אמיתית, וכן שמדובר במקום איכותי ובעל שם טוב בתחום. אם תעשו זאת, יהיה לכם הרבה יותר קל למצוא עבודה בסיום הלימודים.

דאגו לביטוח אחריות מקצועית ייעודי למטפלים

הדבר החשוב ביותר שעל מטפל צעיר לעשות כאשר הוא מתחיל לעסוק בתחום, הוא לרכוש ביטוח אחריות מקצועית למטפלים ברפואה משלימה. מדובר בביטוח שמגן עליו מפני סיכונים מקצועיים ומפני תביעות משפטיות של מטופלים. לצערנו הרב, לא פעם מטפלים נתקלים במטופלים שבוחרים להגיש נגדם תביעות בגין רשלנות או מסיבות אחרות. ביטוח אחריות מקצועי, נועד להגן עליהם מפני מצבים אלו, ולעזור להם להתמודד עם המצב, מבחינה כלכלית ומבחינות אחרות.

בעת רכישת ביטוח מסוג זה, חשוב לבדוק מה גובה הסכום שהחברה מבטחת, ויש להבטיח שהוא יהיה שווה לגובה הסיכון שהמטפל עלול למצוא את עצמו מתמודד איתו בעת צרה.

תבטחו את הקליניקה שלכם

לצד ביטוח אחריות מקצועית, יש לרכוש ביטוח לעסק. מדובר בביטוח שמיועד למבנה בו נמצאת הקליניקה, לתכולה בתוכו וביטוח צד ג' לבאי הקליניקה. זאת על מנת להגן המקום והתכולה מפני נזקים חיצוניים או נזקים אחרים, כולל במקרה של נזקי טבע, מזג אוויר או מצבים אחרים. חשוב לא לחסוך בכך, על מנת שיהיה ניתן ליהנות מביטוח איכותי ופיצוי בגובה מתאים, אם חס וחלילה קורה משהו.

תלמדו את הנושא כל הזמן

על מנת להיות מטפל ברפואה משלימה, כמו בכל תחום מקצועי אחר, יש ללמוד את הנושא כל הזמן, ולא להפסיק ברגע שמקבלים תעודת הכשרה. כלומר, יש לראות סרטונים, לשמוע הרצאות, לקרוא מאמרים מקצועיים, להיפגש עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון, ללכת לכנסים מקצועיים ועוד. כל דבר כזה יכול לעזור לקדם את הקליניקה וכמובן להוסיף נדבכים נוספים לטיפול. מעבר לכך, אפשר גם להשתתף בהכשרות מקצועיות שונות וללמוד דרכן כלים טיפוליים חדשים.

אתר אינטרנט ועמודים ברשתות חברתיות

היום, כדי ליהנות מפרסום וחשיפה שמושכים לקוחות חדשים, רצוי מאוד להקים ולהפעיל אתר אינטרנט וכן עמודים ברשתות חברתיות, בין אם זה פייסבוק או אינסטגרם. בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, חשוב להבין שרק כך אפשר לייצר היום פרסום איכותי וממוקד ברמה טובה.

לסיכום, אם רוצים להיות מטפלים מקצועיים ואיכותיים, חשוב להשקיע לאורך כל תקופת העבודה, ללמוד ולחפש דרכים שונות כיצד להתקדם ולהתפתח בתחום ללא הפסקה וללא למרות מגבלת הקורונה או מגבלות אחרות.

לפרטים נוספים:

המרכז לביטוח מקצועות הספורט והרפואה המשלימה

אתר

טלפון: 09-8900967

 


כתבה שיווקית


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר