ירי תחנת דלק
צילום: מד"א

עדי ראייה על הירי בתושב חולון: "כל הרצפה הייתה מרוחה בדם מהול בדלק"

עוברי אורח שהיו עדים לאירוע הירי מספרים: "האיש התקשה לנשום ומלמל 'ירו בי, ירו בי'"

פורסם בתאריך: 6.11.19 17:02

"זה היה כמו בסרטים: יריות נורו מרכב נוסע ופגעו באדם שתידלק את רכבו", כך מתארים עדי ראייה את מה שהתרחש שלשום (שני) בתחנת דלק בראשון לציון, כאשר תושב חולון נורה בזמן שתדלק את רכבו, בזמן שאשתו ישבה ברכב.

בתוך זמן קצר לאחר האירוע התבררה זהותו של הפצוע: גבר כבן 30 מחולון. דמות מוכרת בעיר.



הכל החל בשעה 21:24, אז התקבל דיווח על פצוע מירי בתחנת דלק בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א ושל איחוד הצלה העניקו לפצוע, שנורה בפלג גופו העליון, טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו כשהוא במצב בינוני ובהכרה.

 

חובש בכיר במד"א, חגי נתני, סיפר: "סמוך למשאבה בתחנת הדלק שכב הפצוע כשהוא בהכרה וסובל מפצע ירי בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישה ועצירת דימומים והוא פונה לבית החולים במצב בינוני ויציב".

תוך דקות תחנת הדלק הייתה דומה לשדה קרב. אחד מעוברי האורח שהיו בתחנה אמר ל"שקמה: "בן אדם בסך הכל מגיע עם אשתו לתחנת דלק, מתחיל לתדלק ולפתע מגיעה מכונית שמתוכה יורים עליו כמה כדורים".

"הוא התמוטט על הריצפה. ברכב הייתה אישה, נראה שזו אשתו, והיא החלה לצרוח: 'ירו בו, ירו בו, בואו תעזרו לי'. מייד קפצו לעברו מספר אנשים בניסיון לעזור. האיש התקשה לנשום ומלמל 'ירו בי, ירו בי'. אשתו צעקה 'תעזרו לו, תצילו אותו, שלא ימות לי עכשיו'. כל ריצפת תחנת הדלק הייתה מרוחה בדם מהול בדלק".

תושבת חולון שהייתה במקום לאחר האירוע אומרת: "זה לא יוצא לי מהראש. אדם שרוע על הרצפה, דם מסביבו וצעקות. בסך הכל הגעתי לתדלק ואני כבר יומיים לא ישנה רק מהמראות האלו. זה היה נוראי. האנשים שם דיברו על רכב מסוג מאזדה שברח משם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר