גל פריצות למוניות
גל פריצות למוניות בחולון

מי פורץ למוניות בחולון ובבת ים באותה השיטה? צפו בתיעוד:

גל פריצות למוניות הגיע לחולון ולבת ים: רק בשבוע האחרון הוגשו תשע תלונות על הפריצות הברוטליות שגורמות לנזקים רבים

פורסם בתאריך: 14.1.20 11:59

תשע תלונות במשטרה בשבוע אחד על פריצת מוניות בחולון ובבת ים, באותה השיטה שגורמת נזק רב לבעלי המונית: אבן מושלכת על אחת השמשות, החלון מתנפץ ומתוך המוניות נגנבים כסף, מצלמות רכב, טלפונים ניידים וכל מה שבא ליד. בחולון יש אף נהגי מוניות שחוששים מהנזקים, ותלו שלטים לפורצים שהם בהם מבהירים כי אין כסף במונית (כפי מופיע בתמונה).

אחד מבעלי המוניות הוא אליאור פרץ, שמוניתו נפרצה מתחת לביתו בחניה פרטית ברחוב חנקין בחולון. "קמתי בבוקר וחשכו עיניי, השמשה הייתה מנופצת, ובתוך הרכב הכל היה הפוך", הוא מתאר, "הדלתות היו פתוחות וכל החפצים שהיו בתוך המונית היו זרוקים בבלגן וגיליתי שגנבו את מצלמת הרכב שלי".

מונית שנפרצה בחולון

אליאור מספר שכאשר הגיע לזגג באזור התעשייה כדי לתקן את שמשת הרכב, הבין שהוא אינו היחיד שפרצו לו לרכב. "היו שם עוד בעלי מוניות והנהגים סיפרו שרכבם נפרץ באותה שיטה, ניפוץ השמשה וגניבה מתוך הרכב".

גם רוני לוי המתגורר ברחוב שנקר בחולון, מספר סיפור דומה. "השארתי את הרכב בחניה במהלך סוף השבוע ובבוקר גיליתי שהשמשה מנופצת". לדבריו, בגלל שתאורת הרחוב לא פעלה, הפורצים לא חששו להתגלות בשעת מעשה".

משה ברקת, נהג מונית מבת ים, מספר: "יש לי חברים בחולון שגם להם פרצו לרכב ויש אף אפילו תיעוד של הפריצה שבה נראים הפורצים שוברים את שמשת הרכב. זו תופעה שהתחילה בחולון ועכשיו מתפשטת גם לבת ים. גם ברמת גן וגבעתיים נפרצו מוניות באותה שיטה".

בסרטון הווידיאו רואים שתי דמויות של הפורצים, כאשר אחד מהם עומד ומתצפת והשני מדלג בין הרכבים החונים ברחוב עד שהוא מגיע למונית שאותה הם פורצים.

כך תועדו הפורצים במצלמות האבטחה ברחוב קדושי קהיר בחולון:

 

מהמשטרה נמסר: "במהלך השבוע החולף הוגשו במשטרה תשע תלונות בגין גרימת נזק למוניות בערים חולון ובת ים. עם קבלת התלונות, פתחה המשטרה בחקירה אשר עודנה מתנהלת ומטבע הדברים לא נפרט אודותיה".

עוד נמסר כי "אנו קוראים לציבור לדווח למשטרה באופן מיידי ככל שמתבצעת עבירה באמצעות מוקד 100 והגשת תלונה בתחנת המשטרה. משטרת ישראל תמשיך לבצע פעולות גלויות וסמויות במטרה להביא לדין את העבריינים וכן למנוע עבירות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר