תאונה קטלנית ברחוב ההסתדרות בחולון, צילום איחוד הצלה
תאונה קטלנית ברחוב ההסתדרות בחולון, צילום איחוד הצלה

אירוע טראגי בחולון: רוכב אופנוע בן 72 נהרג מפגיעת רכב גנוב שנמלט מהמשטרה

צוותי רפואה נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופנוע בזירה לאחר ניסיונות החייאה. הרכב החשוד ניגח ניידת ונמלט לאחר שהשוטרים ביצעו ירי לעברו. שני חשודים נעצרו

פורסם בתאריך: 1.6.23 08:12

אירוע חמור וטראגי הלילה בחולון: רכב חשוד שנמלט מהמשטרה פגע ברוכב אופנוע שנהרג במקום. מהמשטרה נמסר כי הלילה, במהלך פעילות יזומה של תחנת חולון מול חוליית חשודים בגניבות רכב, התקבל דיווח על רכב שנגנב מרחוב ישראל גלילי בחולון. שוטרי תחנת חולון חסמו את הכביש, והחשוד ברכב הגנוב ניגח את הניידות שחסמו אותו. השוטרים ביצעו ירי לעבר החשוד שהמשיך בנסיעה לרחוב ההסתדרות, פגע בקטנוע עליו רכב תושב חולון, הרצל בוסתנאי, בן 72, פגע ברכב נוסף ונמלט. רכב נוסף ששימש אף הוא, על פי החשד, את חברי החוליה נעצר על ידי השוטרים. החשודים, תושב קלנסוואה בן 38 ותושב אום אל פאחם בן 33, נעצרו והובאו לחקירה בתחנה. מותו של רוכב הקטנוע, בן 72 נקבע למרבה הצער במקום. החקירה נמשכת.

הלל חמאווי, נהוראי כהן וחיים טפירו, חובשי איחוד הצלה, מסרו: "כשהגענו לזירה נתקלנו בזירת תאונה קשה עם מעורבות שני כלי רכב ואופנוע. רוכב האופנוע נפצע אנושות ונקבע מותו בזירה בתום פעולות ההחייאה".

 

ממד"א נמסר: בשעה 21:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רוכב אופנוע שנפגע מרכב ברחוב ההסתדרות בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לאחר פעולות החייאה לקבוע את מותו של רוכב האופנוע, גבר כבן 72.

חובשי רפואת חירום רכובים על אופנוע מד"א, כפיר ורסנו ויוסף ששון, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו רוכב אופנוע לכוד מתחת לרכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר