זירת הרצח בחולון, צילום דוברות זק"א תל אביב
זירת הרצח בחולון, צילום דוברות זק"א תל אביב

אישה נרצחה הלילה בחולון, המשטרה עצרה חשוד תושב העיר

אישה בת 57 נרצחה הלילה בדירה בחולון. המשטרה עצרה חשוד, צו איסור פרסום הוצא על פרטי החקירה וזהות החשוד

פורסם בתאריך: 24.12.23 10:41

רצח בחולון: אישה בת 57 נרצחה הלילה בדירה בעיר. הדיווח הראשוני התקבל בערך בשעה אחת אחר חצות. המשטרה עצרה חשוד במעורבות ברצח, צו איסור פרסום הוטל על חקירת הפרשה ועל זהות החשוד.

מהמשטרה נמסר הבוקר: "המשטרה עצרה חשוד במעורבות ברצח שאירע לפני מספר שעות בחולון. שוטרי מרחב איילון במחוז תל אביב, עצרו בשעות הבוקר המוקדמות חשוד במעורבות ברצח של אישה בת 57, אשר אירע הלילה בחולון. החשוד הועבר לחקירה ביחידה ללוחמה בפשיעה של משטרת מרחב איילון. מוקדם יותר נמסר כי סגן מפקד מרחב איילון, נצ"מ שלומי בן זימן, קיים הערכת מצב בזירה והחקירה הוטלה על היחידה למלחמה בפשיעה (יל"פ) מרחב איילון. הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי".

 

 

ממד"א נמסר הלילה: "בשעה 01:11 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אישה מחוסרת הכרה על רקע אלימות, בשדרות דב הוז בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על אישה כבת 57 ללא סימני חיים וקבעו את מותה".

מאיחוד הצלה נמסר כי אישה אותרה הלילה ללא רוח חיים בשדרות דב הוז בחולון. משה שכטר, יוסף אחיאל אחיה פרייטנה, חובשי איחוד הצלה, מסרו: "לאחר שצוותי הכיבוי פרצו לדירה היא אותרה ללא רוח חיים. למרבה הצער נקבע מותה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".

מדוברות זק"א תל אביב נמסר: "אישה כבת 57 נרצחה בחולון. מתנדבי זק"א ת"א הוזעקו בשעת בוקר מוקדמת לזירת רצח בחולון בעקבות דיווח על אישה שנמצאה ללא רוח חיים. קמב״צ זק"א ת"א יחיאל גולדמן הוסיף: "הוזנקתי על ידי מוקד זק"א (1223) לזירה, בסיוע מתנדבים מצוות חולון טיפלנו בכבוד המת, וסייענו לכוחות המז"פ הרבים שפעלו במקום, הגופה הועברה להמשך טיפול במכון הלאומי לרפואה משפטית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר