אישה במצוקה, אילוסטרציה, צילום motortion/depositphotos.com
אישה במצוקה, אילוסטרציה, צילום motortion/depositphotos.com

"חנק אותה והיא הפסיקה להתנגד מחשש לחייה": כתב אישום חמור על אונס בפארק בחולון

כתב אישום הוגש נגד שריף גאפין בן 24, על אונס אישה בת 63 שיצאה לריצת בוקר מוקדמת בפארק הפילבוקס: "נאבקה עם הנאשם והפצירה בו לחדול ממעשיו"

פורסם בתאריך: 21.3.24 07:55

הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי ת"א-יפו כתב אישום נגד הנאשם שריף גאפין, בן 24, בגין עבירות אינוס, ניסיון אינוס ומעשה מגונה שביצע כלפי אישה מבוגרת, בת 63, בפארק ציבורי בחולון בשבת בבוקר.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אפרת רותם מפרקליטות מחוז ת"א, בתאריך 2.3.2024, בשעה 06:10, או בסמוך לכך, יצאה המתלוננת לאימון ריצה בפארק ציבורי "פילבוקס" בחולון. כאשר עצרה במהלך הריצה על מנת להוריד את העליונית שלבשה, הגיח הנאשם מאחוריה, התנפל עליה, הסתיר את עיניה באמצעות זרועו, נעמד מולה, אחז בצווארה והתחיל לחנוק אותה. בתגובה, נאבקה המתלוננת עם הנאשם, ניסתה לשחרר מאחיזתו בצווארה, הפצירה בו לחדול ממעשיו ואף הצליחה להזיז את אצבעו של הנאשם ואולם הנאשם לא הרפה ותוך שהוא אוחז בצווארה בחוזקה, ניסה להוריד את מכנסיה של המתלוננת בכוח. המתלוננת התנגדה למעשיו של הנאשם, נאבקה עימו, בתגובה, דחף הנאשם את המתלוננת וניסה להורידה על ברכיה תוך שהיא ממשיכה להיאבק עמו. במהלך המאבק, הצליח הנאשם להפיל את המתלוננת לקרקע, וכשהיא מוטלת על גבה, הפשיל בכוח את מכנסיה ותחתוניה, המתלוננת בעטה בבטנו של הנאשם ובתגובה לכך הנאשם לחץ בחוזקה על קנה הנשימה של המתלוננת, ומכאן חדלה המתלוננת להתנגד, מחששה לחייה. מיד לאחר מכן, ביצע הנאשם עבירות מין חמורות במתלוננת, תוך שהוא ממשיך לאחוז בצווארה ולוחץ בחוזקה על קנה הנשימה שלה, במטרה למנוע את התנגדותה למעשיו.

 

רק לאחר שהצליח הנאשם לבצע במתלוננת את זממו, הרפה מצווארה, שאל אותה פעמיים 'האם היא סולחת לו' ונמלט באמצעות אופניו מהמקום. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו למתלוננת חבלות. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. לחובתו עבר פלילי, הכולל הרשעה בעבירת אלימות כלפי בת זוג ועבירות נוספות. בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות, כי נסיבות התיק מלמדות על הסלמה של ממש במעשיו של הנאשם אשר הוכיח כי מדובר באדם  המסוכן לציבור הנשים בכלל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר