עדן טהרני. צילום: מיכל לובטון

יוצאת אל האור – צפו בעדן טהרני מחולון שגרמה לכולם לבכות:

"מה שאנחנו לא רואים את רואה, את נולדת זמרת", אמר לה השופט משה פרץ כשהוא מנגב את הדמעות. צפו באודישן הבלתי נשכח של עדן טהרני מחולון:

פורסם בתאריך: 26.10.17 15:33

נערה יפהפיה עמדה על במת האקס פקטור בתכנית פתיחת העונה וגרמה לכולם, לצופים בבית ולקהל הרב באולם, להזיל דמעות התרגשות. "הביצוע שלך היה פשוט מושלם", אמרה לה השופטת שירי מימון לאחר שכל צוות השופטים והקהל עמד על רגליו ומחא לה מחיאות כפיים סוערות. "מה שאנחנו לא רואים את רואה, את נולדת זמרת", הוסיף משה פרץ לאחר שביצעה את השיר "יוצא לאור" באודישן הבלתי נשכח.

לעדן טהרני יש את האקס פקטור והיא עברה, כמובן את האודישן ותופיע הערב (חמישי, 21:00) בשלב הבא של התחרות ברשת של ערוץ 2. אבל זה לא מובן מאליו. יש רגעים שבהם אדם יוצא אל האור, עובר לקדמת הבמה וזוכה לדקות התהילה הספורות מול מצלמות הטלוויזיה. במקרה של עדן טהרני, בת 18, תלמידת תיכון מחולון, היציאה לאור היא הרבה יותר משמעותית.

צפו באודישן שגרם לכולם לבכות, "אקס פקטור", רשת, ערוץ 2: 

טהרני היא עיוורת מלידה, אך המגבלה שלה לא עוצרת אותה. "מעולם לא ביקשתי רחמים מאף אחד ואני אצליח בזכות מי שאני ולא בגלל המגבלה שלי. לא עשיתי ולא ביקשתי אף פעם הנחות לעצמי, ודווקא בגלל מצבי אני עצמאית לגמרי ועושה הכל לבדי", היא אומרת.

העצמאות, הביטחון, הנחישות, כל אלה בלטו בעודה עומדת לאודישן, לא רואה את השופטים והקהל, אך כל העיניים מופנות אליה ומרגע שהיא פותחת את פיה ומתחילה לשיר, קול רך ומלטף, שירה טהורה ומדויקת, שנכנסת לנשמה וגורמת לזרם חם של דמעות לשטוף את הפנים.

שופטי אקס פקטור. "שרת מהנשמה". צילום: אייל נבו

טהרני נולדה וגדלה בחולון, אם בכורה לאם מאפרת במקצועה ולאב שעובד בחנות צעצועים. יש לה שלוש אחיות ואח, וחיידק השירה מקנן בה כבר מגיל צעיר. היא שרה במקהלות בית הספר ובגיל עשר החליטה שהיא לוקחת את התחביב ברצינות והחלה ללמוד פיתוח קול. גם בתיכון היא לומדת, כמובן, במגמת מוזיקה.

"לאקס פקטור הגעתי במקרה", היא מספרת. "שלחתי קישור שלי שרה ומשם הדרך היתה קצרה. המלהקת זיהתה את הכשרון והגעתי לאודישן שריגש מדינה שלמה. אני מקבלת אלפי הודעות ובכל מקום מזהים אותי וזה מרגש מאוד. לגבי המשך הדרך בתכנית, אני ממליצה לצפות ולראות".

זו לא הפעם הראשונה שטהרני נחשפת לעין הציבור: "בעבר שרתי עם הזמר אליעד שאותו אני מעריצה, והסרטון הגיע לתכנית 'הצינור' וגרר גל תגובות מרגשות, מה שגרם לי להאמין ולרצות להיות זמרת".

איזה סגנון מוזיקלי את אוהבת?

"אין סגנון מיוחד שמייחד אותי. אני אוהבת לשמוע ולשיר בכל הסגנונות".

מי מבין שופטי אקס פקטור את מחבבת במיוחד?

"כל השופטים בתכנית נהדרים ואין לי העדפה לאף אחד. את כולם אני אוהבת".

מה התכניות שלך לעתיד?

"לצה"ל לא קיבלו אותי קיבלו אותי בגלל המגבלה שלי, אבל אני רוצה ומתכוונת לעשות שירות לאומי".

ומילה לסיום?

"כמויות האהבה שקיבלתי מתושבי חולון הן אדירות. אני אוהבת את העיר הנהדרת שלנו, והמסר שלי הוא אף פעם לא לוותר לעצמכם. אם יש לכם מטרה מסוימת,  המשיכו הלאה למרות הקשיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר