רקדניות המרכז קהילתי רעים של רשת קהילה ופנאי. צילום: אביב כהן
רקדניות המרכז קהילתי רעים של רשת קהילה ופנאי. צילום: אביב כהן

הרקדניות מחולון זכו במקום הראשון בתחרות מחול בינלאומית

תלמידי מרכז המחול רעים הפועל במסגרת רשת קהילה ופנאי בחולון, זכו במקום הראשון בתחרות המחול העולמית Utalent

פורסם בתאריך: 21.1.19 10:49

גאווה חולונית בתחום המחול: תלמידי המרכז למחול רעים של רשת קהילה ופנאי, הצטיינו וזכו במקום הראשון בתחרות Utalent, תחרות מחול עולמית שהתקיימה בתל אביב.

התחרות ומחולקת לפי גילאים וסגנונות ריקוד שונים. תלמידי המרכז זכו במקום הראשון בארבעה סגנונות ריקוד שונים וביניהם: מחול מודרני לגילאי 16 ומעלה עם הכוריאוגרפיה של אביב כהן ותומר ברקו, ג'אז לגילאי 16 ומעלה בכוריאוגרפיה של חגית לוי אנדרסן, היפ הופ בכוריאוגרפיה של מרין טרמץ ודואט מודרני של התלמידות עדי אלימלך וענבר בורוכוב, שיצרו בעצמן את הכוריאוגרפיה לריקוד.



אביב כהן, מנהלת ביה"ס למחול של רעים, אומרת על ההישג המרשים: "אנו גאים מאוד בהישגי תלמידי המרכז למחול. השנה זכינו בארבע קטגוריות שונות במקום הראשון. זה לא פשוט ומדובר בהישג רציני ומכובד. הזכיות לא באו בקלות, התלמידים השקיעו רבות באימונים לקראת התחרות וקטפו את הפירות זוהי גאווה גדולה למרכז למחול רעים בפרט ולעיר חולון בכלל".

הישג וכבוד נוסף הביאה בתחרות נבחרת ההיפ הופ של המרכז הקהילתי נאות רחל (רשת קהילה ופנאי) שזכתה במקום השני בקטגוריה שלה. את הנבחרת מנהלת ומאמנת שני מחלב.

גם הלהקות הייצוגיות של "דאנס סטודיו קארין ארביב" השתתפו בתחרות והגיעו להישגים מרשימים: בקטגוריית גראנד פרי זכתה בפרס העילוי הגבוה ביותר להקת יוניסון. בגילאי חטיבה ותיכון זכתה במקום הראשון להקת קולאז׳; בקטגוריית ג׳אז לגילאי 10-13 זכתה במקום השני שחר קרני; בקטגוריית סולו לגילאי 13-15 במקום שני באימפרוביזציה ומקום שלישי בסולו – שני חיות, תלמידת י״ב.
השנה פיתח הסטודיו מסלול מקצועי ייחודי לצד מסלול חוגי שבו הרקדנים מתנסים במספר רק של סגנונות כחלק מעידוד מצוינות וטיפוח רקדנים צעירים ובכך מתקבלים ללהקות הייצוגיות של הסטודיו. בחודש אפריל הקרוב תצא משלחת מחול מטעם הסטודיו לייצג את העיר חולון בפסטיבל מחול בקייב אוקראינה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר