מתוך "גוונים של אש". תערוכת הצילומים של הצלמת שרון חלבי
מתוך "גוונים של אש". תערוכת הצילומים של הצלמת שרון חלבי

300 ג'ינג'ים ושתי גלריות חדשות בחולון

חולון מתחדשת בשתי גלריות חדשות שבהן יציגו תערוכות של אמני העיר ואמנים מחוצה לה. באחת מהן תיחנך תערוכת צילומים "אש" שעושה כבוד לג'ינג'ים

פורסם בתאריך: 3.2.19 15:34

חולון מתחדשת בשתי גלריות עירוניות חדשות – גלריה 58 במרכז עזריאלי חולון וגלריית החוצות – "גן המוזיאון", שבה יארחו אמנים מתוך העיר ומחוצה לה.

גלריה 58 במרכז עזריאלי חולון היא שלוחה חדשה של "גלריה 58", שפועלת במבואת בניין העירייה מזה כארבע שנים ומציגה תערוכות של אמנים תושבי חולון. הגלריה החדשה תנדוד בין מבואות הכניסה לארבעת הבניינים שבמרכז עזריאלי חולון (רח' הרוקמים 26) ותציג אף היא תערוכות אמנות של יוצרים תושבי העיר. במסגרת התערוכות מתוכננות פעילויות בשיתוף מרכז עזריאלי חולון עבור ציבור העובדים במתחם, קהל המבקרים הרב שמגיע למתחם הבילוי והקהל הרחב. הכניסה חופשית.

עם פתיחת הגלריה הושקה, במעמד ראש העיר מוטי ששון, ובהשתתפות מנכ"ל העירייה יוסי סילמן תערוכתה של האמנית אנג'לה ברנהולץ – "מרקם וצבע", שיוצרת מחומרים שונים, בעיקר מחימר פולימרי ומחומרים ממוחזרים.

גלריית החוצות "גן המוזיאון" תציג תערוכות בגן המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס (רח' ויצמן 61) והיא תחליף את גלריית החוצות שפעלה עד באחרונה בשדרות דב הוז. התערוכה הראשונה שתחנוך את הגלריה תהיה תערוכת הצילום של שרון חלבי – "גוונים של אש", שכוללת צילומים רבים של ג'ינג'ים.



הקסם הג'ינג'י – כפי שיתבטא בתערוכה – נגלה לצלמת שרון חלבי כשמשפחה של ג'ינג'ים הגיעה לסטודיו שלה לצילום משפחתי. כשעברה הצלמת על הצילומים התגלה לה הקסם שנתפס בעדשת המצלמה, משהו בעיניה של האדמונית המצולמת, משהו שעד אותו רגע לא ראתה. המפגש עם הכתום, הנמשים והעור הלבנבן היווה את ירית הפתיחה למסע של כ-300 צילומים של חלבי בנבכי עולמם של האדמונים.

בתערוכה יוצגו כ-300 ישראלים, גברים, נשים וילדים, שהגיעו לצילומים דרך קריאה שהוציאה הצלמת בדף הפייסבוק שלה. שרון לא הכירה את המצולמים שנענו לקריאתה וכולם צולמו באותו סטודיו על אותו רקע שחור. במהלך המפגשים והצילומים של הג'ינג'ים בסטודיו התגלה לצלמת עולם שופע של גוונים שהזכיר לה את גווני האש וזאת בהקבלה לג'ינג'ים, ולכן נקראת התערוכה "גוונים של אש".

השקה חגיגית של התערוכה ומפגש הג'ינג'ים של ישראל יתקיימו בשבת, 16.2.19, החל מהשעה 10:00. הציבור מוזמן, הכניסה חופשית.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר