יונתן אגסי ואמו אנה לנגר מתוך "יונתן אגסי הציל את חיי"
יונתן אגסי ואמו אנה לנגר מתוך "יונתן אגסי הציל את חיי"

אמו של כוכב הפורנו: "הוא חוזר ככוכב לעיר שלא האירה לו פנים"

לקראת הקרנתו בחולון של הסרט המדובר "יונתן אגסי הציל את חיי", מספרת אמו אנה לנגר בראיון מיוחד על ההתעללות שחווה בנה כילד מחבריו ועל ההתמודדות עם בחירותיו, השימוש בסמים, סצינות הסקס והחשיפה

פורסם בתאריך: 8.2.19 09:22

"יונתן נורא מתרגש להופיע עם הסרט בחולון, זה בשבילו וגם בשבילי סגירת מעגל – העיר שלא האירה לו פנים כילד ועכשיו הוא חוזר אליה ככוכב". כך אנה לנגר, אמו של יונתן אגסי, כוכב הפורנו הישראלי, שהסרט על דמותו ופועלו, "יונתן אגסי הציל את חיי", יוקרן החל מהשבוע הבא (14.2) בסינמטק חולון.

בסרט המדובר נחשפת לצופה דמותו של יונתן אגסי (לנגר) שנולד וגדל בחולון והפך להיות כוכב פורנו מצליח. הסרט שמתעד את חייו של אגסי חושף את מערכת היחסים המתוסבכת עם אביו שגר בגרמניה, שימוש בסמים ומסיבות סקס פרועות, ולמעשה את קורותיו בשנים האחרונות.

"לא היה לי קל עם הבחירה שלו", מודה אמו אנה לנגר, "אבל גם לא ממש היתה לי ברירה. הוא התחיל את הקריירה שלו בתחום הפורנו כשהיה בן 24, ובגיל כזה, אתה לא יכול לכבול את הבן שלך לדרך שבה אתה רואה את הדברים. הבנתי שזה או שאני זורמת על הבחירות שלו או שאני מאבדת אותו ובחרתי כמובן באופציה הראשונה", היא מסבירה.

טריילר לסרט "יונתן אגסי הציל את חיי":

אגסי, (34) נולד וגדל בחולון. הוא למד בבתי הספר בעיר ולדברי אמו, "היה ילד דחוי ולא מקובל עם בעיות שהיום יודעים לשים עליהן את האצבע. תמיד הוא היה חוזר הביתה חבול ממכות, הוא לא ידע להתמודד או להחזיר מכות ומסביב ידעו את החולשות שלו והשתמשו בזה לרעתו. יונתן לא ממש אהב ללמוד וזה די ברור גם למה, להיות שק החבטות של חבריו לכיתה מדי יום זה לא משהו שמישהו רוצה לחוות. אני לא מאשימה היום אף אחד, בכל זאת עברו לא מעט שנים וזה מה שהמערכת ידעה לעשות אז".

לדבריה, אגסי היה בעיקר מוקף חברות לאורך השנים והיציאה שלו מהארון מעולם לא התממשה בעולם האמיתי. "זה היה מאוד ברור לאורך כל השנים, ככה שלא היה ממש צורך לדבר על זה או להיכנס לזה, זה היה שם, זה היה ברור וזהו".

אגסי סיים עשר שנות לימוד והחליט שדי. הוא למד איפור ועבד כמאפר מקצועי בחברת איפור גדולה ואז הגיעו האודישנים לסרט פורנו ישראלי בהפקה בינלאומית. הוא ניסה את מזלו, התקבל והתחיל קריירה שתימשך כמעט עשר שנים עם מאות סצינות מיניות.

איך את מסבירה לאם היהודית המצויה שעודדת את בנך לעסוק בפורנו?

"יונתן בא, שיתף כמו בכל הדברים האחרים ובהתחלה היה לי קשה עם זה אבל מהר מאוד הבנתי שזו הבחירה שלו. ניסיתי למנוע ממנו את זה אבל כשהבנתי שאין לי אפשרות לווטו מוחלט ומה שנשאר זה לתמוך בילד שלך, הייתי מחויבת לו ונאמנה לו. היום אני שומעת את זה הרבה אבל אז חשבתי שזה הדבר הכי טבעי בעולם".

איך הגיבה המשפחה הקרובה לבחירה שלו?

"יש לי אח אחד ומשפחה שחיה רחוק ממני, ויש לי דודה שמאוד קרובה אלי, היא יודעת פחות על העיסוק של יונתן. בזמנו, במשפחה גם ידעו אבל לא שיתפתי לעומק והיום הכל פתוח בגלל הסרט והשיחות איתנו שחושפות ומרחיבות את הדעת מהמסך אל תוך החיים. בסך הכל הסרט הוא 106 דקות מתוך חיים שלמים. אנחנו מגיעים ומראים שהחיים ממשיכים".



את אמא לשלושה ילדים. כיצד מחלקים את תשומת הלב האימהית כשאחד מושך אליו את מירב תשומת הלב?

"תראה, הם מאוד אוהבים את יונתן אבל הם לא מחוברים לחיים שיונתן בחר לעצמו. גם יונתן כבר לא שם, הוא עובד בפיצוציה בפלורנטין עם עבודה יומיומית. בעבר, זה היה קצת יותר בעייתי ויותר טעון, אבל זה לא שאנחנו יושבים בארוחת ערב משפחתית ומדברים על זה. במעבר החד הזה יש את השקט והיומיומיות והשגרה הטובה ומצד שני את הסרט וההקרנות וזה מלווה טוב אחד את השני ומאזן את החיים שלו היום".

איך היה המפגש עם הבמאי כשנוצר הרעיון לסרט הזה?

"הפעם הראשונה שבה פגשתי את תומר היימן הבמאי היתה כשעשינו את 'משפחות' (סדרת דוקו שעלתה בהוט, בבימוי היימן – ד.ט). כשעלתה ההצעה לעשות את הסרט, היה לי ברור שהולכים על זה. זה נראה לי משהו מאוד מרתק שרוצים לעשות עלייך, על המשפחה שלך על הבן שלך סרט".

ואז מגיעה החשיפה ובסרט יש לא מעט קטעים שאת נראית במבוכה גדולה.

"יש את הקטעי פורנו של יונתן ואני לא חלק מהם, זה לגמרי של יונתן זה לגמרי לא שלי. ראיתי בזה גבול שצריך להתקיים במערכת של תמיכה. הגבולות מתואמים בהתאם לנוחות שלנו וגם להיבט האישי שלנו. אני לא חשבתי שאני צריכה לראות סרטים שלו".

ואז יש גם את הסצינה שבה הוא לובש בגדי נשים מולך ואת מעודדת אותו.  

"אני בסצינה הזו מאוד במבוכה אם רואים טוב, אבל מצד שני לא כל מה שאני חושבת הופך לשיתוף עם יונתן. הסצינה הזו התקיימה כשיונתן חיפש לעצמו תחפושת לפורים, ומי שמכיר אותו, מבחינתו פורים זה חג החגים. אז כן, שמחתי שהוא מצא לעצמו את מה שהוא רצה, לא ראיתי בזה משהו פסול".

בסרט נחשף גם עניין השימוש בסמים עם התקפים נוראיים בעקבותיו. עד כמה היית מעורבת בבחירה שלו?

"ידעתי על זה בגדול ולא ידעתי איך וזה נראה, ואת ההתקף של יונתן ראיתי על המסך. זה היה נוראי בעיני ובעיני יונתן – שנינו רואים את זה כדבר קשה. יונתן לא ממש זכר מה קורה תוך כדי התקף, וכשהוא ראה את זה על המסך הוא נבהל מזה מאוד. לשמחתי, היום הוא כבר לא שם".

בסופו של דבר, הסרט הזה מלווה בהמון חשיפה שלך, שלו. איך מתמודדים?

"הסרט הזה שינה אותי. הייתי אדם הרבה יותר סגור והסרט הזה נתן לי המון מוטיבציה לדבר ולחשוף כי הבנתי שזה נותן המון לאחרים, לאו דווקא אנשים עם ילד שהוא כוכב פורנו אלא גם כאלה שהילדים שלהם פתאום חזרו בתשובה והתרחקו. אני מקבלת תגובות מופלאות מאנשים שבאים ומספרים שמילאתי אותם תקווה וגאווה. דרך המפגשים עם הקהל אני מבינה שיש לי תפקיד וזה לא היה קורה ללא החשיפה".

מה היית מייעצת לאמהות שמגלות שילדם הוא הומוסקסואל?

"אני חושבת שאין דבר שהוא יותר חשוב מהילד שלך, ושאין לנו שליטה על כל המעשים או בכל ההחלטות של הילדים שלנו. אנחנו קיימים בשבילם מהתחלה ועד הסוף, ואנחנו לא יכולים לנטוש באמצע הדרך כי משהו לא מוצא חן בעינינו  באמצע הדרך. להפך, אחרי הכל לא נוכל להשפיע ממרחק, אלא רק מקרוב".

עם יד על הלב, לא היית רוצה שיונתן יתמסד, ימצא אהבה , יתחתן, יביא לך נכד?

"ליונתן יש את החלומות שלו. אני חולמת שיהיה מאושר, אני עוקבת אחריו ברמה היומיומית, כשהוא שמח וטוב לו, בעיני זה מה שהוא צריך לעשות. אני מאמינה בו".

"יונתן אגסי הציל את חיי", יום חמישי, 14.2, 20:30, יום רביעי, 27.2, 20:30. בתום ההקרנה יתקיים מפגש עם במאי הסרט, תומר היימן, וגיבורי הסרט, יונתן אגסי ו-אנה לנגר. מחיר כרטיס: 38 שקל. למנויים הכניסה חופשית. סינמטק חולון, רח' גולדה מאיר 6 חולון 

 

 

תגובות

3 תגובות
  1. שירי

    סרט אמיץ ביותר ואמא מכילה ותומכת שאין כמותה. יונתן חייה את חייך ועשה בחירות שטובות עבורך. כל עוד זה לא פוגע באף אחד. סרט מעניין

  2. אליהו הבניא

    השם ירחם את עם ישראל ויביא את הגאולה בהמהרה בימנו אמן, גם הומו וגם שחקן פורנו בסרטים של הומואים…. השם ירחם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר