העדלאידע של המדינה. צילום: שרון הנשיא
העדלאידע של המדינה. צילום: שרון הנשיא

העדלאידע של המדינה: קרנבל עם עומר אדם, סטפן ונטע ברזילי

העדלאידע משנה את פניה ברוח הקרנבלים בעולם עם מספר שיא של 50 מיצגים אמנותיים מעולמות הפנטזיה והדמיון, 4,500 משתתפים וגם כל הסלב החמים במתנפחים. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 10.2.19 11:26

חולון "עיר הילדים" תחגוג השנה את פורים בעדלאידע הגדולה של המדינה, שתתקיים ביום חמישי, 21.3.19, החל מהשעה 12:00 לאורך הרחובות סוקולוב, הנשיאים וויצמן ועד פינת הרחובות ויצמן וגולומב.

השנה, העדלאידע משנה את פניה והופכת ל"קרנבל של המדינה" – אירוע  ברוח הקרנבלים בעולם שכמוהו לא נראה בארץ,  עם מספר שיא של יותר מ-50 מיצגים אמנותיים ומקוריים וכ-4,500 משתתפים: להקות, אקרובטים, רקדנים, תזמורות, תיאטראות רחוב, אמני קרקס, רוכבי גלגיליות אמני בטוקדה מתופפים, רקדנים ורקדניות ועוד ועוד.

חיים מסיקה, מנהל העדלאידע ומנהל מערך התרבות בעיריית חולון:  "בחרנו השנה לעוף עם הדמיון והיצירתיות כפי שעושים בקרנבלים ברחבי העולם. העדלאידע בשנה זו תהיה קרנבל ענק שבו הכל גדול מהחיים: העושר הויזואלי, המקוריות, הססגוניות והקצב".

ממש כמו בריו בברזיל, את העדלאידע תפתח בתרועה עגלת הקרנבל הברזילאית הענקית שנוצרה במיוחד לחגיגה ועליה מוזיקאים שמנגנים ב-LIVE ואיתם גם דמותה של שרית חדד על התופים.

דרקונים מספר. צילום The Dragons of Barcelona

אחריה יגיעו בזה אחר זה כשהם מלווים במוסיקה, פירוטכניקה והמון קונפטי: פגסוס חד הקרן, סוסו החלומי הלבן ובעל הכנפיים של הרקולס ועליו אקרובטית נועזת והוא מלווה בשני מלאכים המניעים את גלגלי הענק שלו לאורך המסלול.

כאורחים מיוחדים יגיעו הסלבס הישראלים הכי חמים: עומר אדם, עדן בן זקן, נטע ברזילי וסטפאן שיתנפחו לגודל מוגזם של 2.5 מטר וירחפו לאורך ומעל המסלול.



מעולם האגדה והפנטזיה יגיע הדרקטור – הדרקון האגדי, הענקי, פסל זז עשוי מברזל שאורכו 20 מ' וגובהו 7 מ' והוא מתנהג כיצור חי ואמיתי. יגיעו גם דינוזאורים אורחים מגרמניה בגובה של 5 מ' ובאורך של 7 מ' ודרקוני ענק צבעוניים. עוד מעולם החיות יופיעו בובות הנייר הגדולות של האמן אדם יכין: הממוטה הענקית והאריה הגדול.

בהרבה חשיבות עצמית ירחפו וישקיפו ממרומי גובהן שתי גברות ענקיות ומסתוריות בשמלות ענק ואחריהן שלושה פרפרי ענק רכובים על תלת אופן כשכנפיהם המרהיבות נפתחות ונסגרות לסירוגין.

מהמסך אל העדלאידע: ערוץ הופ! מצרף לחגיגה את החברים האהובים: סמי הכבאי, לולי, ומטוסי העל ג'ט אסטרה ודוני.

בנסיעה על המסלול ימשיכו ויגיעו יצירות מקור נוספות: מכונית ענקית מפוסלת ומעוצבת ברוח פורים, מיצג אופניים נוסע צבעוני ומרהיב העשוי ממטריות מכל הסוגים והצבעים, וספות מעוצבות עם אלפי בלונים, עגלת תופי TAIKO עם מתופפים ורקדנים בסגנון יפני אותנטי ושלושה תלת אופן ענקיים היישר מפסטיבל הברנינג מן בארצות הברית.

בין מיצג למיצג יפגינו אלפי המשתתפים בעדלאידע את יכולותיהם – מבנים אנושיים, כוריאוגרפיות  ומוסיקה עם מיני קרנבלים כמו הקרנבל המקסיקני של  ביה"ס לאמנויות הקרנבל בחולון, קרנבל של ממתקים, קרנבל החיות, קרנבל מסיכות, קברט באדום שחור, קרנבל ריו קרנבל חדי קרן, תחפושות יצירתיות של עוגיפלצת, מלאכים ושטנים, תינוקות של במבה, כלי שחמט, ליצנים, פלאפונים עם אינסטגרם מלא גלאם וכן הרכבים של מוסיקה חיה ובהם:  בטוקדה של 30 נגנים ורקדנים, קבוצת "דרך הקצב" של משה דוידוביץ עם כלי נגינה ממוחזרים, להקת המתופפים "טאיקו לייף" ועוד.

מסלול העדלאידע יעבור מרחוב סוקולוב 135 (פינת רח' יוסף סרלין), לאורך רחוב סוקולוב, שמאלה לרחוב הנשיאים ולאחר מכן לרחוב ויצמן. התהלוכה תסתיים  מול בית העירייה ברחוב ויצמן 58 (פינת רח' גולומב).

מנהל העדלאידע: חיים מסיקה – מנהל מערך התרבות בעיריית חולון. מנהל ומפיק אמנותי: ערן פישר מחברת "ראש חוצות". מפיק בפועל: יאן בירברייר. מעצבי מיצגים: סטודיו גיל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר