"פרפר נחמד". צילום: בני גם זו לטובה
"פרפר נחמד". צילום: בני גם זו לטובה

לא תפסיקו לשיר: "בוא אלי פרפר נחמד" ולהיטי הילדות בחולון

הילדים בטוח יתאהבו וההורים לא יפסיקו לשיר בהצגה המוזיקלית שמעלה תיאטרון המדיטק

פורסם בתאריך: 26.2.19 16:36

תיאטרון המדיטק חולון מעלה הצגה מוזיקלית חדשה – "בוא אלי פרפר נחמד", בהשראת ספרה של פניה ברגשטיין שעליו גדלו דורות של ילדים – עם סיפור חדש ומקורי העוסק בעולמם של הילדים הקטנים: התבגרות והתגברות על פחד, הסתגלות לשינויים, וכמובן על חברות ושיתוף פעולה.

הצגה מלווה בשירי הילדות המוכרים והאהובים שכולנו גדלנו עליהם, ובינהם: "שלום לכם שלום", "אן דן דינו", "לא רוצה לגדול", "להיות גדולה", "אני נשאר אני", "בוא אלי פרפר נחמד" ועוד.

חזי הוא הזחל הכי שמח בגינה. מדי יום הוא מבלה עם חבריו הזחלים בשירים, במשחקים ובזלילה של עלים טעימים. הכל משתנה כשחזי שומע שהערב, כשהשמש תשקע, הוא יהפוך לפרפר צבעוני וגדול. חזי המפוחד לא רוצה להשתנות, הוא רוצה שהחיים שלו יישארו בדיוק אותו הדבר. אף אחד מהחברים לא מבין אותו, הוא נשאר לבדו ופוגש את תותית האפרוחית, היחידה שמרגישה כמותו.



גם לה מצפה שינוי גדול כשהשמש תשקע: אז תבקע ביצה והיא תהפוך לאחות גדולה. יחד עם מלי, נמלה נועזת ואמיצה שלא רוצה להפוך לפועלת חרוצה, הם יוצאים למסע הרפתקאות אל צמרת העץ. הכל כדי לעצור את השמש, שלא תשקע, כך יוכלו לא לגדול ולהישאר מי שהם. בדרך צפוי להם מאבק לא פשוט עם חיות הלילה: העכבישה והעטלפים, שמנסים למנוע את מימוש התכנית בכל מחיר, אבל דווקא שם, על צמרת העץ, עולים פתאום הספקות – ״אולי בכל זאת כדאי להשתנות?״. שלושת החברים יצטרכו להבין ששינויים (גם אם הם נראים קצת מפחידים) מביאים איתם דברים טובים.

ההצגה בבימויו של עידן עמית מתאימה לילדים בני שלוש עד שבע ומשתתפים בה: תום אנטופולסקי, אופיר וייל, הראל מוראד, לורן סביר, אבי סרוסי, נועם ערד.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר