גבי שושן ז"ל. צילום: דודו בכר
גבי שושן ז"ל. צילום: דודו בכר

אחיו של הזמר גבי שושן במלאת שלוש שנים למותו: "לא למדו לקח"

בפברואר 2016 נמצא הזמר גבי שושן ללא רוח חיים בדירתו בחולון. השבוע, אומר אחיו דני שושן: "מה שקרה לא הדליק לאף אחד נורה אדומה - תראו מה קורה עכשיו עם מתי כספי"

פורסם בתאריך: 3.3.19 10:40

ביום שבת, 6 בפברואר 2016, נמצא הזמר גבי שושן ללא רוח חיים בדירתו בחולון. שושן, שניסה בשנותיו האחרונות לחזור אל הבמה, לא הצליח  לשחזר את ההצלחה לה זכה בשנות ה-70 ובראיונות האחרונים שנתן, הוא התייחס לזה. "הנוסטלגיה היא עוד מקור פרנסה כדי לקיים את ההווה, שהוא להמשיך לעשות מוזיקה מקורית, להתחדש ולהישאר בתודעה בהישרדות יומיומית", הוא אמר באחד מהם וכנראה ידע על מה הוא מדבר.

שושן חזר לגור בדירתו בחולון כמה שנים לפני מותו. חברה שהגיעה אליו הביתה כדי להביא לו ארוחת צהריים, מצאה אותו ללא רוח חיים, הזעיקה את כוחות ההצלה ואלה ניסו לעשות בו החייאה אך ללא הצלחה וקבעו את מותו.

צפו בגבי שושן עם להיטו הגדול "16 מלאו לנער": 

 

שושן השאיר אחריו שלל שירים, הבולטים ביניהם: "16 מלאו לנער", "להשתטות לפעמים" ו"בראשית". הוא ניסה שוב ושוב לחזור לקדמת הבמה עם שירים והרכבים חדשים אבל לא הצליח. לאחר מותו נדון מחדש מצבם של האמנים הוותיקים ונעשו נסיונות לשפר את מצבם, כולל הצעה להקצת תחנת רדיו שתשדר רק שירים ישראליים ישנים, אולם הרעיון לא נשא פרי. גבי שושן נפטר בגיל 66 ונטמן בבית העלמין ביהוד. הוא היה גרוש בשנית והותיר אחריו שני ילדים.



אחיו, דני שושן, סולן להקת הצ'רצ'ילים, סיפר השבוע על הגעגועים והכאב עם מלאת שלוש שנים למותו: "זה פצע גדול מאוד, המשפחה כואבת את לכתו של גבי".

חלפו שלוש שנים, לדעתך משהו השתנה בתקשורת עם היחס לאמנים ותיקים?

"ממש ממש לא – אין להם זמן להתעסק בחיים, אז במתים?".

ובכל זאת, כשגבי נפטר, דיברו על היחס לאמנים ותיקים.

"אז דיברו אבל המצב נהיה יותר גרוע מבעבר. לא למדו את הלקח. תראה מה קורה עכשיו עם מתי כספי. האיש פנומן, מוזיקאי בחסד וביטוח לאומי מתייחס אליו כאל אחרון העבריינים. גם מתי הוא אמן ותיק שנקלע למצב כלכלי קשה, אחי נפטר בדיוק מאותה סיבה וזה לא מדליק נורה אדומה לאף אחד".

אז מה אתה מציע?

"מה אני מציע? שאנשים פה ייתנו כבוד לאמנים ותיקים. באמריקה, אנשים שלא שרו שנים נחשבים לכוכבים ורק פה לא נותנים לחיות בכבוד".

תגובות

2 תגובות
  1. אני

    לא מסכימה הרבה אומנים פשוט מזיזים את עצמם ועובדים בכול עבודה שיש,

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר