יום האישה בחולון. צילום pathdocs/shutterstock.com
יום האישה בחולון. צילום pathdocs/shutterstock.com

יום האישה בחולון: כל האירועים, הטיולים והמופעים

מחר יצוין ברחבי העולם יום האישה הבינלאומי וגם בעיר חולון יתקיימו מגוון אירועים במהלך כל השבוע. בנות, אל תפספסו

פורסם בתאריך: 7.3.19 16:15

מחר (שישי),  8.3.19, יצוין ברחבי העולם יום האישה הבינלאומי וגם בעיר חולון יתקיימו מגוון אירועים במהלך השבוע. האירוע המרכזי הינו פסטיבל אישה המסורתי, שייפתח בתיאטרון חולון ביום רביעי ויסתיים במוצאי שבת, במסגרתו יוצגו מופעים, חלקם בבכורה וחלקם ייחודיים לפסטיבל, במגוון תחומי אמנויות הבמה. מאז היווסדו חושף הפסטיבל מגוון גדול של תכנים מתוך העולם הנשי ואת הביטוי האמנותי הייחודי של הנשים כאשר הוא נותן במה לעשייה של נשים מובילות ויוצרות בכל התחומים.

המדיטק וסינמטק חולון יקיימו את "פוקוס המייסדות" – 50 שנות קולנוע נשים בישראל. 2019 היא שנת החמישים לקולנוע הנשים בישראל כאשר מעל ל-60 במאיות ביימו כ-100 סרטים בועטים, חתרנים ומאתגרים. במהלך חודש מרץ יוקרנו בסינמטק חולון מגוון סרטים של במאיות מובילות וייערכו איתן מפגשים בסינמטק.

במרכזים הקהילתיים יתקיימו החל מהשבוע טיולי נשים, מופעים עם אמניות, סדנאות בנושאים שונים (סטיילינג, צילום, זומבה ועוד), הרצאות על נשים מובילות ופורצות דרך ונושאים נוספים, מסיבת ציור לנשים ועוד.



במחלקה לקידום מעמד האישה של עיריית חולון מסרו כי לאורך כל השנה הפעילויות שיוזמת המחלקה מכוונות לתת לנשים כלים להשפיע על סדר היום החברתי, לפתח מנהיגות, לתמוך בעסקים של נשים בעיר, לעודד יזמות ועצמאות כלכלית של נשים, להעלות מודעות בציבור הרחב למצבן של נשים, להעניק לנשים תמיכה בנקודות זמן שונות במעגלי החיים ועוד. מפעילות המחלקה: פורום נשות עסקים, קורסי מנהיגות, תכנית אם לאם בקהילה, תכנית תמיכה לנשים נפגעות אלימות, סדנאות בנושאי עצמאות כלכלית והיכרות עם שוק ההון, הרצאות בנושאי איכות חיים ובריאות, סרטים והצגות בסינמטק ובתיאטרון.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר