יריד הלייף סטייל ברחבת עזריאלי חולון
רחבת מתחם עזריאלי בחולון (צילום ארכיון)

בפארק, במוזיאון או בקניון: כל הפעילויות ביום הבחירות בחולון

שופינג, מנגל או תערוכה? ביום השבתון יש מה לעשות בחולון

פורסם בתאריך: 8.4.19 19:36

מחר (שלישי) בשעה 07:00 ייפתחו הקלפיות עד לשעה 22:00 בערב. מעבר להיותו של יום הבחירות יום חג לדמוקרטיה הישראלית, הוא גם יום שבתון ורבים מנצלים את ההזדמנות לבלות ולטייל.

ליקטנו עבורכם את מגוון הבילויים בחולון וסביבתה ביום הבחירות:

היכל הקרח של חולון – כל חובבי ההחלקה על הקרח, משפחות, ילדים ומבוגרים אשר מחפשים לעביר את הזמן ביום השבתון, יכולים ליהנות מבילוי בהיכל הקרח בחולון. ביום הבחירות פתוח היכל הקרח לקהל החל מהשעה 11:00 ויהיה פעיל עד השעה 20:00. המבקרים יכולים ליהנות מהחלקה על משטח חצי אולימפי. מדובר בבילוי זמין וקרוב לבית שלא מצריך התארגנות רבה וזמני נסיעה ארוכים מדי.



פארק פרס – אם בעבר תושבי חולון שרצו לבלות בפארקים ירוקים וגדולים היו נוסעים אל הפארק הלאומי ברמת גן או לפארק הירקון בתל אביב, כיום פארק פרס מציע מגוון של אפשרויות לבילוי משפחתי, החל מעריכת פיקניק על השולחנות, ישיבה על המדשאות, שייט באגם, נסיעה ברכבת הרים לילדים ובילוי במתחם לה פארק. בשנים האחרונות הפך פארק פרס למתחם של בילויים ואטרקציות לכל המשפחה בעיקר בסופי השבוע, מה שהדיר ממנו בדרך כל משפחות שומרות מסורת. ביום השבתון שיחול בבחירות, יכולים ליהנות מאותן האטרקציות משפחות דתיות וחילוניות כאחד.

 

משחקיית במבינו סנטר – ואלה אשר מעוניינים לשלב קניות עם בילוי לילדים יכולים ליהנות מהמשחקיה המיוחדת והמושקעת לילדים ולמשפחות שבמתחם "בינו סנטר", הממוקם באזור התעשיה. במתחם המשחקיה נמצא ג'ימבורי בתוך מתקן בן שלוש קומות ואזור טרמפולינות ענק.

מוזיאון הילדים הישראלי – אל מוזיאון הילדים הישראלי הפועל בחולון ברציפות משנת 2001, התווספו עם השנים מגוון של פעילויות והדרכות, החל מ"דיאלוג בחשיכה" ו"הזמנה לשקט" המכניסות את המבקרים אל תוך עולמם של העיוורים והחירשים, ועד ל"דיאלוג עם הזמן"  תערוכת "הביטלס" ועוד ועוד. ביום הבחירות פועל המוזיאון בין השעות 09:00 ל-14:00 במתכונת מורחבת של הדרכות. הכניסה מותנית ברישום מראש לקבוצות דרך אתר המוזיאון.

קניון עזריאלי חולון – יום השבתון של הבחירות גם מושך אנשים רבים אל מתחמי הקניון. קניוני עזריאלי ביום הבחירות יוצעו מגוון הטבות בלעדיות באפליקציית עזריאלי ופעילויות לכל המשפחה כמו יריד "מייקרז מרקט". בנוסף, קניון חולון מתקיים ירידי חג של מיטב המותגים.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר