ארוויזיון: הילי אפלבוים. צילום: פרטי
ארוויזיון: הילי אפלבוים. צילום: פרטי

בזכות נטע ברזילי: הילי בת ה-7 העזה לחלום

יש אנשים שהאירוויזיון שינה להם את החיים. אחת מהן זו הילי, שסופגת עלבונות יומיומיים בשל משקלה

פורסם בתאריך: 19.5.19 13:39

"להעז לחלום", "Dare to Dream" – היתה סיסמת האירוויזיון שהסתיים אמש. עבור חלקנו זו היתה עוד תחרות שירים בינוניים ברובם עם הפקה מקומית שיש להתגאות בה, אבל יש גם כאלה שבעבורם, חוויית האירוויזיון חוללה שינויים עמוקים ומרגשים.



כזו היא הילי אפלבוים, ילדה מקסימה מחולון שלקחה צעד אחד קדימה את האירוויזיון בהשראתה של נטע ברזילי. "אני רוצה לספר לכם על יום חמישי, 1 במאי", משתפת אמה חן בשיחה עם "השקמה חולון", "משום שזהו יום שייחקק בראשי לעד כיום המאושר בחיי אחרי הולדת בתי, כמובן".

אפלבוים מספרת ש"הבת שלי, הילי, זאת שכולם מזהים כ'אמא, זו הילדה השמנה מבית הספר שלי', זאת שמפנים אליה מבט או אפילו אצבע, זאת שהילד אומר 'אמא, תראי איזו שמנה', והאם הנבוכה ממהרת לתת יד לילד ולהתרחק מהבושה. הילדה שלי המצחיקה, הכישרונית, המצטיינת בלימודים, ילדה מבית טוב, אשר שותקת בעצבות כשהיא 'זאת'".

"הילדה שלי לא נולדה שמנה", מספרת האם, "היא פשוט זכתה בגנטיקה משובחת בתוספת קנדידה וחיידק במעיים. היא זאת שאין לה תחושת שובע, היא זאת שעוברת מרופא לרופא, מנטורופת לדיאטנית, היא זאת שמרימה ידיים בכל פעם שמזכירים לה שהיא 'זאת' – ביום חמישי היתה הילדה המאושרת בעולם".

הכל החל בצהרון בית הספר רביבים, שם חגגו בחמישי האחרון "רביביזיון". "שלחתי לשם את בתי עם קימונו וגיטרה", מספרת אפלבוים, "המדריכה שלה דאגה לה לתסרוקת וכמובן שהיא גילמה את תפקיד נטע ברזילי. הופתעתי כשראיתי אותה יוצאת מבית הספר בחיוך רחב, והחלטתי באותו הרגע לקחת אותה ליריד האוכל בפארק צ'ארלס קלור בתל אביב".

 

הילי אפלבוים. צילום: פרטי

הילי אפלבוים. צילום: פרטי

השתיים הגיעו לפארק בסביבות השעה שש אחר הצהריים, "ומרגע היציאה מהחניון הולכי רגל רבים החמיאו לה על התחפושת", משחזרת האם, "נכנסנו לפארק האירוויזיון, אכלנו והתחלנו להסתובב בפארק. לא עברה דקה וניגשה אליה אשה בבקשה להצטלם איתה. נערה אחרת ניגשה אליה ואמרה לה שהיא אמיצה ויפה ונער אחר צעק לה: 'נטע, אנחנו אוהבים אותך'. גולי מ'פשוטולבן' ביקשה להצטלם איתה ואף נתנה לה צמיד מתנה והמליצה ללכת לבובת המיחזור של נטע שיצרה נירית לבב פקר ולהצטלם לפני השקיעה. מאותו הרגע ועד היציאה, עשרות רבות של אנשים הצטלמו איתה וכמאות החמיאו לה".

האם מספרת בהתרגשות ש"הילדה ה'זאת' היתה הילדה המאושרת בעולם, הסתובבה בראש מורם ואפילו לא אמרה לי פעם אחת שהיא התעייפה ורוצה לנוח. ראיתי שהשעה תשע בלילה, ולמרות שיש לה לימודים מחר ולי עבודה, לא יכולתי לתת ליום הזה להסתיים כשעל פניה של הילי מרוח החיוך המתוק הזה. לקראת עשר בלילה נהייתי רעבה ורציתי ללכת לקנות לנו לאכול משהו לפני היציאה, אך הילי אמרה שהיא לא רעבה. היא שבעה בזכותכם, בזכות הכוח שנתתם לה, בזכות היום המאושר בחייה ובשל התובנה שלא בכל מקום היא הילדה ה'שמנה'. תודה רבה בראש ובראשונה לנטע ברזילי ולכל מאות האנשים היפים שבזכותם יום חמישי אחד ב-16 במאי 2019 היה יום מאוד משמעותי בחייה של בתי, יום שלא יישכח".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר