צילום דניאל קמינסקי

אחרי דואט עם עומר אדם – שרית אביטן מסמנת יעד חדש

הזמרת שהוכרתה בעבר כ"יורשת" של שרית חדד, מספרת על האלבום השני שבדרך ומאמינה שבסוף זה יקרה

פורסם בתאריך: 25.5.19 13:20

להצליח בגדול: זו מטרת העל שאופפת היום חלקים נרחבים מהדור הזה, בעידן שכל ילד שני כשיישאל "מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול?", יענה: "להיות מפורסם". מה שאומר גם להיות עשיר, לתת בראש עם איזה "סולד אאוט" בשוני ובזאפה ולשלשל לכיס סכומי עתק באירועי יום העצמאות.

לשרית אביטן, בת 26 מחולון, זה עוד לא קרה. היו כבר מי שהכתירו אותה בעבר ל"יורשת" של שרית חדד והיא אף הוחתמה במשרדו של אבי גואטה. אבל הפריצה הגדולה עוד לא הגיעה למרות שהיא שחררה כמה שירים שנכנסו לפלייליסט, דואט עם עומר אדם "לא צפוי" שיצא בשנת 2014, ועם פאר טסי "שלוש בלילה" שיצא לפני כחודשיים ולמרות שהשתתפה בשלל תוכניות טלוויזיה כמו הריאליטי המוזיקלי "דה פור", תחרות הקדם אירוויזיון בשנת 2013 והריאליטי המוזיקלי "חי בלה לה לנד". נדמה שזה תמיד רק ליד.



"אני לא חושבת שבאמת יש לזה הסבר ונוסחה", מסבירה אביטן בראיון ל"השקמה חולון", "התמדה היא שם המשחק. אנחנו עובדים קשה, מופיעים, מקליטים שירים ומצלמים קליפים. אני בלופ של ראיונות לתקשורת. השטח מחבק ואוהב והרדיו תומך. אני מאמינה שזה בסוף יתפוצץ. כל דבר בזמן שלו".

מלכת הדואטים: "בשיתופי פעולה יש המון כוח"

היא בת 26, ילידת אשדוד, שגדלה במשפחה מסורתית והחלה לשיר כבר בגיל שבע. כשהייתה אביטן בת 18 פרסמה ביוטיוב קאבר שלה לשיר "יום אחד תבקשי" של שיר לוי, ומשם הדרך להחתמה אצל הסוכן רוברטו בן שושן היתה קצרה. מאז שחררה לא מעט שירים שחלקם זכו ליותר ממיליון צפיות ביוטיוב ולהשמעות רבות ברדיו. בין שיריה ישנם השירים "אני שלך", "כאן לבדי", "בלילות" עם נאור אורמיה, "לא צפוי" עם עומר אדם, "בגלל הגעגוע" עם מוטי טקה ו"שלוש בלילה" עם פאר טסי.

חוץ מרקורד להיטים מרשים ושיר בקדם האירוויזיון בשנת 2013 שלא עלה לגמר, לאביטן הייתה נראות לא רעה גם על מסך הטלוויזיה. בנובמבר האחרון, קצת אחרי שחתמה במשרדו של הסוכן של אבי גואטה, מנהלה של שרית חדד, זכתה אביטן במקום הראשון בתוכנית "דה פור" בעוד שגברה על לא מעט מתמודדים. אמנם התכנית לא זכתה להצלחה רבה וירדה מהמרקע אחרי תקופה קצרה מאוד.

"אחרי הזכייה ב'דה פור' ממשיכים לעבוד ואפילו קשה יותר", היא מספרת "הזכייה עשתה רק טוב, גם ברמת החשיפה וגם ברמה האישית, ואני שמחה שלקחתי חלק בתוכנית הזאת. היו ביקורות שקטלו את התוכנית, אבל ברמה האישית לא הייתה לי תחושת אכזבה. מה שצריך לקרות קורה. הכל משמים".

היית חוזרת על זה?

"לא חושבת. זאת חוויה של פעם בחיים. אני בעד האתגר הבא".

"דה פור"- הריאליטי המוזיקלי הכושל שעלה ב"רשת" לא הייתה ההתנסות הטלוויזיונית הראשונה של אביטן. לפני כן, בשנת 2012, היא לקחה חלק בריאליטי "חי בלה לה לנד" לצד מאיה בוסקילה, שיר לוי ודודו אהרון. "זה היה לא פשוט לעשות את זה", היא מספרת "במשך חודש שלם היינו רחוקים מהבית, מהחברים ומהמשפחה. אתה נמצא עם אנשים שאתה לא מכיר ולומד לחיות איתם ולהסתדר איתם. לשמחתי הם כולם ראו בי האחות הקטנה ושמרו עליי. בלי קשר, מאחורי הקלעים היה חיבור ממש טוב עם כולם ונשארנו בקשר גם אחרי הצילומים".

בימים אלה עובדת אביטן על אלבום שני אשר לטובתו גויסו כותבים נחשבים בז'אנר כמו אבי אוחיון, אושר כהן, מוטי טקה ואופיר כהן, וגם אביטן עצמה לוקחת חלק בכתיבת האלבום. שבע רצועות היא כבר הוציאה מתוכו, האחרונה שבהן היא השיר "אלף חתיכות", ולצד העבודה על האלבום היא מתכוננת לקראת מופע גדול. דואטים חדשים כרגע לא על הפרק, אבל אביטן לא פוסלת את האפשרות לחזור למה שעבד לה עד עכשיו.

עשית דואט עם עומר אדם ואת למעשה הזמרת היחידה שעשתה את זה. איך הגעתם לזה?

"אני ועומר חברים מעבר למוזיקה. השיר 'לא צפוי' היה צריך להיות סינגל שלי. כשהשמעתי אותו לעומר הוא ממש התחבר והצעתי לו שנהפוך את השיר לדואט. וככה, באופן 'לא צפוי', נולד הדואט. אני זוכרת שהעבודה היתה כייפית והתוצאה מדהימה ומוצלחת. אגב, תמיד כיף לעבוד ולשתף פעולה עם חברים".

עשית לא מעט דואטים שהיו מאוד מוצלחים. האחרונים שבהם, "בגלל הגעגוע" עם מוטי טקה ו"שלוש בלילה" עם פאר טסי, עובדים מצוין בשטח. יש עוד דואט באופק?

"כרגע אין דואט ברקע, אבל אם תגיע הצעה מעניינת נבחן. בשיתופי פעולה יש המון כוח".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר