אוכל
צילום אילוסטרציה: Alexander Raths / shutterstock.com

לקראת חג השבועות: שוק החקלאים מגיע לחולון

לראשונה יגיע שוק החקלאים לחולון לכבוד החג ובעיר שוקלים להפוך את השוק לבילוי קבוע בעיר. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 2.6.19 17:44

לקראת חג השבועות יתקיים בחולון שוק חקלאים ישראלי. השוק יתקיים ביום רביעי  הקרוב בלה פארק, ב-5 ביוני, בין השעות 17:00 עד 21:00.

שמשון חן, מנכ"ל החברה לבילוי ובידור שמארגנת את האירוע, מספר כי "זוהי יוזמה ראשונה עם רעיון ישראלי נטו לקראת חג השבועות. רעיון שאנו שואפים לפתח במטרה ברורה: לקדם את התוצרת החקלאית ולהעניק לתושבי חולון והסביבה אפשרות להפנינג משפחתי ברוח אחרת. גם קניות של תוצרת טרייה ואיכותית וגם בילויים משפחתיים לילדים עם מגוון מופעים מעוררי עניין".



חן מוסיף כי "זו הפעם הראשונה שאנו משלבים את השוק לקראת חג השבועות, כאשר ברעיון הבסיסי עומד המשפט: 'כולנו מצדיעים לחקלאי ישראל'. אבל זו רק יריית הפתיחה, בכוונה החברה להפוך את המיזם לקבוע ולקיימו מדי פעם במתחם לה פארק, כחלק מאירועי הבילוי והבידור העירוניים".

כל המשתתפים בשוק הם חקלאים, בהם גם מידן קלופ, חקלאי ממושב עידן בצפון הערבה שמוכר כמגדל ותיק של עגבניות. קלופ התפרסם באחרונה כאשר לא רצה לראות שכמעט כ-50 טונות של עגבניות בשלות ואיכותיות שגידל נרקבות בשדות, לאחר שהחליט לא לקטוף אותן בשל חוסר כדאיות כלכלית. במקום זאת, הוא הזמין את המוני בית ישראל להגיע לערבה כחוויה משפחתית עם הילדים ועם הרבה שקיות, לקטוף עגבניות ופשוט לקחת הביתה.

בשוק יציגו את מכולתם גם יצחק חדד, מגדל פרחים ממושב נחלה, ושלמה גרתי, מגדל זיתים ודבורים מכפר בן נון. כאשר מלבד פירות וירקות, ימכרו בדוכנים גם יינות בוטיק, ריבות, טחינות, שמן זית ופרחים.

במסגרת השוק יתקיים מופע כוכבת הילדים "נתי הגעתי הופעתי – העמוד הרשמי", בשעה 18:00 ובנוסף תתקיים סדנת אמנות גילוף ופיסול בפירות וירקות של השף האמן שמואל מ"שפים ללא גבולות", כולל דוכן של קולפנים ליקרות ופירות עם הדגמות.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר