אירועי קיץ 2019: עברי לידר מגיע למופע פתוח בחולון

עברי לידר, ישראל קטורזה, מסיבות ופעילויות לילדים. מה מחכה לכם בחודשים החמים של השנה?

פורסם בתאריך: 14.7.19 13:07

ארועי הקיץ בחולון יפתחו רשמית עם הופעה חינמית של עברי לידר שתתקיים בעוד כשבועיים בפארק פרס.
ההופעה שתתקיים ב-25 ביולי, נערכת במסגרת מיזם "בימות פיס" של מפעל הפיס, ובמסגרתה יבצע לידר במשך כשעתיים את כל הלהיטים המוכרים.
ההופעתו של לידר מצטרפת לאירועי הקיץ בחולון, שיתקיימו במהלך חודשים יולי ואוגוסט, ויכללו הופעה של יונתן מרגי שתתקיים ב-24 ביולי במועדון השברולט בעיר. גם היא חינמית.
בנוסף, יתקיימו במועדון אירועים בתשלום סמלי, בהם מסיבה אורבנית, היפ-הופ ובטאלים בהנחיית איתי לאון, מסיבת ט"ו באב, הקרנת סרטי אימה בלילה לבן.
כמו כן, ייערכו במועדון, מדי יום שלישי בחודשי הקיץ, בשעה 20:00, אירועים בחינם עם די.ג'ייז הבית, פינות זולה וצ'ילאאוט, אקס בוקס, סוני פלייסטיישן, כדורגל שולחן, הוקי אוויר וכיבוד מפנק.

לקהל הבוגר יותר תערך במהלך הקיץ הופעת סטנד-אפ של ישראל קטורזה שתתקיים במהלך חודש יולי וערבי ג'אם לצעירים במועדון השברולט, מידי ימי חמישי הראשונים בחודש, בעלות 35 שקל. כמו כן, יתקיים ליין סלסה במרכז נאות שושנים.

עוד במהלך הקיץ: מוסדות התרבות העירוניים יקיימו הצגות לילדים בשעות בין הערביים בתיאטרון חולון, בעלות 40 שקל. כאשר בשיא יתקיים פסטיבל בינלאומי לתיאטרון בובות, שיתקיים בין ה-25 ביולי ל-3 באוגוסט.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר