בלי תמיכה ועם בעל מוסך מחולון: נבחרת ישראלית במרוץ סופרמוטו

בחודש הבא ייערך בצרפת מרוץ הסופרמוטו הבינלאומי, בהשתתפות שלושה נציגים מישראל שזוכים לליווי מבעל מוסך בעיר, שחר עזרא

פורסם בתאריך: 4.9.19 08:59

עם הרבה נחישות ומוטיבציה, לראשונה בהיסטוריה תשתתף נבחרת ישראלית במרוץ הסופרמוטו הבינלאומי שייערך בחודש הבא בצרפת. 

חברי הנבחרת הם גיא לריאה, המוביל את טבלת אליפות ישראל לשנת 2019 וסגן אלוף ישראל בסופרמוטו לשנת 2017; אסף בן אהרון, אלוף ישראל במוטוקורס לשנת 2012  ואילן בוורמן, מחזיק במקום שלישי בגביע פירלי ישראל ומדריך רכיבה בצוות רייסטארק. שלושתם יעלו בחודש הבא על אופנועים מדגם KTM של קבוצת MTR וינסו להביא כבוד לאומי לישראל. אסף בן אהרון רוכב קבוצת SWM ובתמיכת מוטורייב וSPY ואילו גיא ואילן משתייכים לקבוצת הרוכבים הרשמית של KTM ישראל ובתמיכת חברת מוטוספורט. 



 

מנהל הקבוצה, המלווה את חברי הנבחרת, הוא שחר עזרא ממוסך הפודיום בחולון. "במהלך השנה וחצי האחרונה תומך בשניים מהרוכבים, שזכו במקום הראשון והשלישי ומלווה אותם בתור מנהל הנבחרת", הוא מספר, "זו הפעם הראשונה שיוצאת נבחרת מישראל למרוץ הזה. הספורט המוטורי בישראל עומד בפני קשיים רבים עקב מחסור בתמיכה מצד המדינה, אבל בכל שנה הוא עולה שלב ומתקדם. בשנת 2019 הוא כבר היה אמור לקבל תמיכה מהמדינה, אך עדיין יש רוכבים שבאים עצמאית למרוצים".  

יחד עם זאת, עזרא משדר אופטימיות ומצהיר כי חברי הנבחרת יעשו את המקסימום במרוץ. "התקציב פה לא כל כך משנה כי מי שמקים את המרוץ זו ההתאחדות העולמית של המרוצים שמתאמצים שכולים יגיעו בשוויון. שכרנו בחו"ל את האופנועים גם את המכונאים כך שאין לנו חיסרון מול המתחרים חוץ מהעניין הכלכלי. אנחנו מקווים שהם ייתנו בראש". 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר