"שרשרת אנושית של מעשים יפים": תרמו שמלת בת מצווה לילדה מהחינוך המיוחד

פעילים חברתיים התאגדו כדי למצוא לבת 12 את השמלה המושלמת שתלבש ביום המיוחד שלה

פורסם בתאריך: 11.9.19 16:58

כלת בת מצווה תחגוג היום (שלישי) במתחם "הסופרלנד" בראשון לציון בחסות אנשי הביטוח לאומי ובעזרת הירתמות פעילים חברתיים ותושבים תלבש את שמלת החלומות שלה. פעילת עמותת אורות של תקווה, שרונה אריאל רוזנצוויג, פרסמה פוסט בפייסבוק בשבוע שעבר בו כתבה כי ילדה בת 12 מהחינוך המיוחד בחולון מחפשת שמלה בתרומה לבת המצווה. 



הפעילה החברתית, לבנת שלום, אשר מקיימת גמ"ח שמלות בת מצווה ואירועים בביתה, הציעה עזרתה אך הילדה לא אהבה את השמלות. "הצעתי לילדה לקחת מה שהיא חפצה בו אך היא לא רצתה לקחת את השמלות שיש לי בבית", אמרה שלום. "לא ויתרתי ופניתי לפעילים החברתיים בחולון שירימו את הכפפה ויביאו לה שמלה לבת מצווה שבה תרגיש הכי בנוח ושתאהב מהרגע הראשון", הוסיפה שלום.

לדבריה אנשים טובים הגיעו במהרה, "לשמחתי יפית נכנסה בלב פתוח ותרמה כסף לילדה ומשם הדרך עם ההורים לקניון הייתה קצרה. בנוסף מנהלת של חנות בגדים ידועה תרמה בגד נוסף לילדה הכל כך מיוחדת ומרגשת". שלום סיכמה: "זו שרשרת אנושית של אנשים הביאה למעשה כל כך יפה וחשוב על מנת לשמח ילדה בת 12 מהעיר שלנו. הילדה לא ידעה את נפשה מרוב אושר".

הפעילה החברתית, יפית בנין, אמרה כי "אם הייתי יכולה לעשות יותר, הייתי עושה. קניתי לה כל מה שהיא הייתה צריכה כדי שהילדה הזו תהיה מאושרת". 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן  והיו הראשונים לדעת.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר