ליין גאה בסעידה בפארק (צילום: יח"צ)

"יש מקום לכולם בחולון": נפתח ליין הגאווה הראשון בעיר

ליין חדש לקהילה הגאה בסעידה בפארק: "זה התחיל מזה שיש לנו המון עובדים ועובדות ששייכים לקהילה ורצינו לתת להם מקום בו הם יוכלו לבלות ולהכיר"

פורסם בתאריך: 21.9.19 15:27

ליין גאה נפתח בבר הסעידה בפארק בימי שני. "אנחנו חושבים שהגיע הזמן שגם לקהילה ההומו לסבית בחולון יהיה מקום לבלות בו ולכן, החלטנו להרים את הכפפה", אמר אחראי האווירה בסעידה בפארק, חזי שמואלי. "זה התחיל מזה שיש לנו המון עובדים ועובדות ששייכים לקהילה ורצינו לתת להם מקום בו הם יוכלו לבלות ולהכיר", הוסיף שמואלי.



עיריית חולון סירבה מצעד גאווה וההבנה כי לקהילה הגאה בעיר חסר מקום משלה הביא לפתיחת הליין, "כששמענו שבחולון לא אישרו לקיים את מצעד הגאווה החלטנו להרים את הכפפה ולעשות משהו, פנינו לבעלים של הסעידה, ניסים ברכה, ויחד איתו חשבנו על ליין שיתקיים פעמיים בחודש ויהיה נוצץ ומיוחד מתוך חשיבה לתת מקום לכל הקהלים בעיר ולתמוך בלי סייג", הסביר שמואלי.

ליין גאה בסעידה בפארק (צילום: יח"צ)

חולון קרובה לתל אביב ועם זאת רחוקה ממנה, איך אתה מסביר שבמשך שנים לא עשו פה ליין לקהילה?

"שמע, זה כמו שתשאל אותי איך שנים לא היה פה בר ועכשיו יש. אנחנו לא נגד שום דבר ומי שחושב שלקהילה בחולון שהיא גדולה מאוד לא מגיע ליין, שיישאר במחשבות שלו. בסעידה יש מקום לכולם".

אם יהיו תגובות המופוביות?

"בוא, אנחנו לא בשנות ה-'90, אין ממש מקום להערות הומופוביות ואני גם לא מאמין שזה יקרה, אני חושב שהגיע הזמן להתקדם מנטלית ואני שמח שאנחנו נושאי הדגל ומרימים את הכפפה. הליין כמובן פתוח לקהילה וגם לכל מי שמחפש ערב מעניין שיהיה מאוד שמח. חשוב לנו להסביר שאנחנו לגמרי תומכים בקהילה ושמחים לתת את המקום לליין כזה".

ליין גאה בסעידה בפארק

עכשיו, אחרי שיצאתם לדרך, איך אתם מסכמים?

"הוכחנו שיש מקום לכולם בחולון,הקהל הגיע וגדש את המקום והאוירה הייתה משוחררת וטובה, אנשים מאוד אהבו את הרעיון והבטיחו לבוא שוב בעוד שבועיים ואנחנו הבטחנו להמשיך עם הליין הזה ומי יודע, אולי בעוד שנה כבר יהיה אישור למצעד הגאווה בעיר בעקבות זה".

ליין גאה בסעידה בפארק

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת.

 

תגובות

תגובה אחת
  1. Asshole

    ואם זה פאב עם ליין שהוא לא מוכרז לקהילה הגאה הם לא יוכלו להכיר ולבלות ? או שאתם מתכוונים שהם קהילה מוגבלת ויש להם צרכים מיוחדים שיש לספק בליין שמצריך הכרזה שכזו שהוא נועד לקהילה הגואה ?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר