צילום: דוברות בית"ר ירושלים

מיתולוגיה ירושלמית בחולון: נפתחה תערוכת "יאללה בית"ר". צפו:

הנהלת הקבוצה והשחקנים הגיעו לאירוע הפתיחה בחולון עם הגביע, מוטי ששון נזכר ביום שהסתתר בחדר ההלבשה והאוצר רפי וזאנה נזכר באלי אוחנה שהגיע גם הוא

פורסם בתאריך: 26.9.19 11:29

לאחר שפורסם ב"השקמה חולון" כי תערוכה חדשה בגלריית המשכן בית מאירוב, תתקיים תחת הכותרת "יאללה בית"ר" והיא תוקדש למועדון הכדורגל הירושלמי, אתמול (רביעי) עם פתיחת התערוכה, הגיעו לעיר הנהלת הקבוצה ושחקניה, עם התואר הראשון של המועדון מזה 10 שנים: גביע הטוטו.

לתערוכה בחולון, המוקדשת לבית"ר ירושלים ותוצג עד סוף דצמבר, הגיעו בעלי הקבוצה, הצוות המקצועי והניהולי והשחקנים. גם שחקני העבר הגיעו לאירוע הפתיחה יחד עם עשרות מוזמנים.



התערוכה, המתפרשת על שתי קומות, מציגה את עברה המפואר של הקבוצה, כולל חולצות ופריטים מיוחדים, וכן חלקים מהאיצטדיון ימק״א המיתולוגי.

אוצר התערוכה, רפי וזאנה, אמר במהלך אירוע הפתיחה: "אף פעם לא הייתי אוהד כדורגל, אבל במהלך התקופה הזאת הפכתי להיות אוהד בית"ר ירושלים. כשאני גדלתי הדבר היחיד בעולם הספורט היה אלי אוחנה. בית"ר היא יותר מקבוצה, אלא תרבות שלמה".

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, נזכר ברגעי העבר: "אין לי חוויות נעימות ממשחקים מול בית"ר. הייתי חלוץ ומולי היו צרנוחה ומזרחי. בכל פעם שהתקרבתי, הייתי בורח. בית"ר ניצחה במשחק הזה ולמרות זאת לקח לי שעה לצאת מחדר ההלבשה. מדובר באגודה לתפארת, עם אוחנה, מלמיליאן, רובוביץ. אני רואה במקום הזה ובתערוכה הזאת אקט חינוכי. זאת תופעה חברתית ואידיאולוגית".

צילום: דוברות בית"ר ירושלים

בעלי הקבוצה, משה חוגג, סיכם: "תחשבו על מה שקורה כאן. בניגוד להרבה דברים אחרים שאנחנו עושים, זאת לא יוזמה שלנו. כל הקרדיט לרפי וזאנה. כשהחלטתי לרכוש את בית"ר הבנתי שיש לה אוהדים מקריית שמונה ועד אילת. הקבוצה צמחה מלמטה, מהשכבות החלשות וחלחלה ללבבות של כולם".

צילום: דוברות בית"ר ירושלים

חוגג הוסיף: "האוהדים כל כך מסורים לה, לפעמים לטוב ולפעמים ורע. 72 השעות האחרונות סימלו את בית"ר יותר מכל. מניצחון חשוב, דרך אירוע לא נעים ופתאום יש סולחה ובערב זכינו בתואר. זאת רכבת הרים, האהבה למועדון הזה זה משהו בלתי נתפס. תודה על התערוכה הזאת".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר