צילום: יח"צ, באדיבות אילנה אביטל

אילנה אביטל מגיעה לחולון כדי למצוא את "הכוכב הבא"

הזמרת הוותיקה תקיים סדנה לתושבי העיר שבסיומה יוכתר "הכוכב הבא" של חולון. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 6.10.19 13:30

אחרי 30 שנות קריירה, הזמרת הוותיקה אילנה אביטל מגיעה לחולון. המטרה: אביטל תבחר את "כוכב העיר", במסגרת סדנה שתכלול את כל מקצועות הבמה בהנחייתה, בשיתוף מחלקת הצעירים של עיריית חולון ומרכז השברולט למוזיקה ולאומנויות הבמה.



אילנה אביטל, מהזמרות הוותיקות בישראל לקחה הפוגה בשנים האחרונות מקריירת השירה שלה, והחליטה להתמקד בקריירה כמורה לפיתוח קול, מעבירה סדנאות שונות בתחום. במקביל, בימים אלה היא סיימה את צילומי העונה החדשה של "הישרדות VIP", ומשם היא תגיע היישר לחולון כדי לבחור ולהכתיר את "כוכב העיר".

התחרות, מיועדת לתושבי העיר מעל גיל 18, שחולמים להפוך את התחביב המוזיקלי למקצוע, ויצטרכו לעבור מבחני קבלה שיתקיימו ביום חמישי, 7 בנובמבר וביום שני, 11 בנובמבר, בשעות 21:00-19:00, במרכז השברולט, שרחוב המנור 9, אזור התעשייה חולון. אין צורך לתאם מראש וניתן להגיע לאחד משני המועדים.

מי שיתקבל יוכל לעבור סנדה בתשלום שבה יוקנו לו עמידה נכונה על במה, פיתוח קול, חימום קול מקצועי, דיקציה, סודות הבמה, שליטה בלחץ ופחד מול קהל, ביטחון עצמי ועוד. בסיומה של הסדנה תיערך תחרות שבה ייבחר "כוכב העיר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת
  1. המעריץ מספר אחד של אילנה

    תיקון טעות…. אילנה אביטל כבר זמרת 42 שנים מ 1977 מפסטיבל הזמר כששרה את השיר "אותך" …. לא לקחה שום הפוגה, היא מקליטה מידי פעם, וגם מופיעה….. האחת ויחידה….. אלופת עולם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר