מי פנוי בחולון? קהילת הורים פנויים שלא תיתן לכם להישאר לבד

קהילת Plus One להורים חד הוריים הצליחה לרתום מאות חברים שיוצאים יחד לפעילויות משותפות. עכשיו החליטו בקבוצה לעבור לשלב הבא: פלטפורמת היכרויות

פורסם בתאריך: 25.10.19 09:26

הכירו את קהילת Plus One הדואגת לחיי חברה עבור חד הוריים, ביניהם גרושים אלמנים ורווקים. הקהילה אשר הוקמה לפני כשנתיים על ידי שיראל שלם, מונה כיום כבר כמה מאות חברים מכל הארץ. החזון של מקימיה הוא לדאוג להורים יחידניים אשר מוצאים עצמם פעמים רבות לבד, כאשר בני משפחה וחברים עסוקים בחיי המשפחה שלהם.



"אחרי שהתגרשתי מצאתי את עצמי לבד בשבתות. רוב החברות שלי היו נשואות ולא היה לי עם מי להיות. מאז שמצאתי את המקום שלי אני לא לבד יותר". מספרת לנו ליאת טל מנהלת הקבוצה, גרושה בת 35 מחולון ואם לילד בן שבע.

טל, עובדת במנהל מקרקעי ישראל ואמא לילד בן שבע, התגרשה לפני כשש שנים, כאשר בנה היה תינוק כבן חצי שנה. "הייתה תקופה לא קלה. הייתי חצי שנה לבד. לא מצאתי כל כך את המסגרת שלי. לא תכננתי שזה יקרה אבל זה קרה. גם הייתי באותה תקופה בלי עבודה".

לאחר תקופה קשה של ההתמודדות עם גירושין, מצאה בית חם בתוך הקהילה ומאז הפכה להיות פעילה בתוכה. כיום טל היא כבר מנהלת הקהילה שמוכרבת ברובה מהורים גרושים כמוה, אך חברים בה גם רווקים ואלמנים.

במסגרת הקהילה מקיימים חבריה ערבי שבת ביחד, טיולים ומפגשים. כמו כן, מפעילה הקהילה קבוצת פייסבוק וכמה קבוצת וואטסאפ. בין המפגשים החברתיים הצליחה הקהילה לייצר כבר כמה זוגות. טל מספרת כי זהו השלב הבא שאליו מכוונת הקהילה: יצירת פלטפורמה להכרויות עבור הורים גרושים. "יש לנו קהילת אינסטרגם חדשה של הכרויות אשר מונה כבר 300 חברים. כאשר כמות החברים תגדל אנחנו מתכננים להפיק מפגשי הכרויות וערבי ספידייטינג".

להצטרפות לקבוצה ולקבלת עדכונים ניתן ללחוץ כאן.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

3 תגובות
  1. שולה

    אין חד הורית יש חד קרן יש גרושה אלמנה יחידנית שאין לילד כלבא מבנק הזרע

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר