אדיר גולברי. צילום: פרטי

הצעיר שעובד בחברת אשראי בא לעשות לכם שמח I צפו:

אדיר גולברי, בן 23 מחולון שחולם להיות זמר בסך הכל רוצה "לעשות שמח לשבוזים שנוסעים לבסיס או להרים את הנסיעה ברכב"

פורסם בתאריך: 22.11.19 07:47

במימון מינימלי ובעזרת חברים טובים, מצליח אדיר גולברי בן ה-23, לייצר קליפים מושקעים במיוחד. גולברי שחולם להיות זמר, ובינתיים לפרנסתו בחברת אשראי, השיק ממש לאחרונה קליפ לשיר שבסך הכל נועד לשמח. בלי נגיעה אישית מדי ובלי חלומות על קסריה והיכל נוקיה.

"התחלתי לעשות מוזיקה בגיל ממש צעיר, כבר בבית הספר היסודי", הוא מספר, "די בנאלי להגיד את זה, אבל אני כותב בערך על הכל, על כל מה שמפריע לי, עובר עלי, על ימים יפים ושמחים יותר, על אהבה או אפילו סתם שירים מצחיקים לחברים. בז'אנר שלי אני בעיקר מדבר על חופש ועל כיף, וגם את הדברים הפחות נעימים בחיים אני אציג בחיוב. מי שמכיר אותי יודע שלא משנה מה, אני תמיד מסתכל על דברים בצורה חיובית".



על מה בכל זאת לא תכתוב?

"בשירים אני לא אדבר על אירועים מהחיים הפרטיים שלי. יכול להיות שאני אכניס אותם לשירים בצורה סמויה והמאזין לא בדיוק יידע שאני מדבר שם על עצמי. נניח, בשיר 'וואן לייף' יש לי שורה שאומרת "גם בלי להיות לוחם אני הכי קרוב לאש", וזה הכי אני – לוחם שהפך להיות טבח. אני לא אספר על כל הדרך שהביאה אותי לזה, אבל אני כן אכניס את העובדה בנונשלנט".

בינתיים, גולברי רחוק מלהתפרנס מהמוזיקה, אבל בטוח שזה עוד יקרה. "השאיפה שלי היא להצליח ולהתפרנס ממוזיקה, כי אין יותר טוב מלהרוויח מהדבר שאתה הכי אוהב לעשות, אבל זה קשה מאוד", הוא אומר, "התעשייה כל הזמן משתנה מבחינת סגנונות ושחקנים ראשיים, ובתור אמן אתה חייב כל הזמן להתאים את עצמך למה שקורה, במיוחד לאמן צעיר. מדובר בעולם קשוח שאם לא תיתן את ה-100 אחוז 24/7 לא תגיע לשום מקום. בינתיים אני עובד בחברת אשראי וחולם על היום שיהיה פה טוב".

צפו בקליפ חדש של גולברי:

"יש לנו היום בארץ המון מוזיקה שהיא יחסית עצובה ופחות כזאת שמרימה אנשים על הרגליים", מסביר גולברי, "המוסיקה היא איתנו ביום יום, בדרך לעבודה, בטלוויזיה, אפילו בקידוש אנחנו שרים. אני מרגיש צורך לקחת את החלק הגדול הזה בחיים שלנו ולהפוך אותו לחיוך".

לא היה קל יותר ללכת לריאליטי?

"היו לי הרבה מחשבות על ריאליטי, והיו לי גם כמה זימונים לאודישנים. זו יכולה להיות חשיפה מעולה לתוכן שלי, ובינינו כל אחד רוצה להשתתף בריאליטי, לא? בכל מקרה עדיין לא יצא לי להשתתף בתוכנית כלשהי, אבל אני חושב שאם תהיה לי הזדמנות אני אלך על זה. אני אף פעם לא שולל רעיונות חדשים".

מה החלומות?

"החלום המקצועי שלי הוא להביא את הסגנון שלי ואת המילים שלי לפרונט. אני לא חולם על הופעות בקיסריה או למלא את נוקיה, אני רוצה שאנשים יקשיבו וייהנו. הכי אני רוצה לעשות שמח לשבוזים שנוסעים לבסיס או להרים את הנסיעה ברכב לאלה שיוצאים בסוף השבוע".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר