מתוך תערוכת עדות מקומית. צילום: גלעד בר שלו

מקאנטרי חולון לתערוכת הצילומים "עדות מקומית 2019"

סדרת התמונות של הצלם גלעד בר שלו, המתעדת את האוכלוסייה המקומית המבוגרת הפוקדת את הקאנטרי, נבחרה לקחת חלק בתערוכת הצילום היוקרתית

פורסם בתאריך: 9.12.19 18:23

סדרת תמונות של האוכלוסייה המקומית המבוגרת הפוקדת את קאנטרי חולון נבחרה לקחת חלק בתערוכת הצילום "עדות מקומית 2019" – האירוע השנתי החשוב והגדול בישראל לצילום עיתונות ולצילום תיעודי. התערוכה תוצג במוזיאון ארץ ישראל בתל-אביב, החל מ- 19 בדצמבר 2019 ועד 8 בפברואר 2020.

"עדות מקומית", המוצגת בארץ משנת 2003, נותנת במה לצילום התיעודי המקומי, מבטאת את איכויותיו התרבותיות וממחישה את חשיבותו החברתית. מדובר בצילום מקצועי, המביע את הפנים המורכבים של המציאות האזורית.

אחת מסדרות התמונות שנבחרו לקחת חלק בתערוכה היא הסדרה של הצלם גלעד בר שלו. גלעד תיעד את האוכלוסייה המקומית המבוגרת הפוקדת את קאנטרי חולון, תוך התמקדות בעיסוק בגוף ובחיי הפנאי. הצילום על הרקע הלבן נעשה לצורך בידוד המצולמים מסביבתם.

מתוך תערוכת עדות מקומית. צילום: גלעד בר שלו

 

התצלומים הזוכים נבחרו בידי חבר שופטים בלתי תלוי, המורכב מאנשי מקצוע מובילים מתחומי הצילום, האוצרות והתקשורת. השנה הוגשו מעל 6,200 תצלומים על-ידי 356 צלמות וצלמים מקצועיים; מתוכם נבחרו 210 תצלומים, 6 עבודות וידאו וכן "תמונת השנה" ו"סדרת השנה" – בקטגוריות: חדשות, טבע וסביבה, דת ואמונה, חברה וקהילה, ספורט, תרבות ואורבניזם, חשיפה ארוכה. הבחירה מתבצעת באנונימיות מלאה והרשימה המלאה של התצלומים והזוכים תפורסם בטקס הענקת התעודות ביום חמישי, 19 בדצמבר, בשעה 18:00.

מתוך תערוכת עדות מקומית. צילום: גלעד בר שלו

יוזמת ומנהלת התערוכה: דנה וולפיילר-ללקין. חבר השופטים: אורי גרשוני, צלם אמן ומרצה; תומר הימן, יוצר ובמאי דוקומנטרי; אילן יצחייק, עורך ראשי של אתר Xnet מבית ידיעות אחרונות; אוריאל סיני, צלם ובמאי קולנוע דוקומנטרי; רינה קסטלנובו, צלמת עיתונות ובימאית; גיא רז, צלם ואוצר צילום מוז"א; אתי שוורץ, אוצרת ומרצה. חברי המערכת: ורדי כהנא, צלמת ואוצרת; אלדד רפאלי, אוצר עדות מקומית 2019.

התערוכה תוצג במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב החל מ-19 בדצמבר 2019.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר