זוכרים את זבנג? יוצר הקומיקס שהפכה לסדרה מיתולוגית מגיע לחולון

אורי פינק יגיע לחולון לסדנה מיוחדת שתועבר להורים שגדלו על הסדרה וגם לילדים שנחשפים אליה כעת

פורסם בתאריך: 11.12.19 15:41

מי שגדל בישראל בשנות ה-90 בוודאי זוכר את סדרת הקומיקס המיתולוגית "זבנג". דורות של בני נוער עקבו אחר גל, ירון, סיגל וג'ינג'י. עכשיו הם חוזרים בירחון חדש של הקומיקסאי אורי פינק, הכותב והמאייר של "זבנג".



לרגל הוצאת הירחון המחודש, אורי פינק יגיע לחולון לסדנה מיוחדת שתועבר גם להורים שגדלו על הסדרה וגם לילדים שנחשפים אליה כעת לראשונה. הסדנה תתקיים בארבעה בינואר במוזיאון הקומיקס של חולון.

הסדנה עם אורי פינק והפתעות קומיקס מתקיימת לרגל חזרתו של עיתון הקומיקס של ישראל. במסגרת הסדנה פינק ילמד איך יוצרים קומיקס, איך יוצרים עיתון קומיקס ואיך מצליחים להחזיק סדרת נוער מאוירת כל כך הרבה שנים.

סדרת הקומיקס זבנג פורסמה לראשונה במעריב לנוער בשנת 1987, ומגוללת את סיפורם של בני נוער מתבגרים ושטופי הורמונים הלומדים בתיכון בתל אביב. שתי הדמויות הראשיות של הקומיקס הן גל וחברו הטוב ג'ינג'י, המסבך אותו לא פעם במעלליו, אליהם מצטרפים שאר תלמידי הכיתה הפוחדים פחד ממורתם גברת זעפני.

בעקבות הצלחת הקומיקס, הופקה סדרת טלוויזיה ששודרה בסוף שנות ה-90 בערוץ 2 בכיכובם של ליאון רוזנברג, חיים אלמקיס, שירי גנדי, סנדי בר ויוסי גרבר. הסדרה בת 40 הפרקים שודרה במשך שתי עונות ונחלה הצלחה רבה.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר