אילוסטרציה

חגיגות הסילבסטר בחולון והסביבה: הארוחות והמסיבות לכבוד השנה החדשה

כבר החלטתם איפה לבלות רגע לפני שהשנה החדשה נכנסת?

פורסם בתאריך: 30.12.19 18:38

אם עדיין לא החלטתם איך לחגוג בליל הסילבסטר, ליקטנו עבורכם מספר הצעות לבילוי מפנק בחולון ובערים השכנות. במסעדת "סילו" במתחם לה פארק מציעים ארוחת ערב חגיגית, בליווי הדי ג'יי ומגיש הטלוויזיה אלעד זוהר. הארוחה כולל מבחר מנות ראשונות: סירות קישואים מקורמלות בפסטו וקשקבל, כדורי כרישה וחציל שרוף על יוגורט, טרטר פלמידה אדומה עם תותים ו"קפוצ'ינו" קרם שורשים עם קציפת חלב וכמהין.



לרשותכם גם מנת ביניים לבחירה: קפרזה אפיו על ברוסקטה עם שרימפס, או פילה דניס על סלט פיצוחים ועשבי תיבול.  ובין המנות העיקריות לבחירה: צלעות טלה על פירה ארטישוק ירושלמי עם טורטליני אונטריב, פילה בקר עם כבד אווז ופיסטוקים על מצע ריזוטו דלעת ושמנת כמהין ופטריית פורטובלו ממולאת על קרם ארטישוק. התפריט גם יכלול קינוח. מחיר: 260 שקל לסועד, בהזמנה מראש.

סילבסטר במסעדת סילו

סילבסטר במסעדת סילו

במסעדה "משפחת שכטר" בחולון מציעים לחגוג את השנה החדשה בארוחה שתוגש בשני סבבים, הראשונה תתחיל בשעה 18.30 ותסתיים לקראת השעה 21.00 והשנייה תחל בשעה 22.00 ותסתיים לפנות בוקר.

הארוחה תכלול מנות ראשונות כמו פטה כבד עם שוקולד לבן ותותים ותמרים מולאים בבשר טלה, ובגזרת העיקריות תוכלו למצוא דואט מעשנה וגריל, אסאדו במשקל של 200 גרם וכן אנטריקוט במשקל של 200 גרם ולסיום קינוח מיוחד. מחיר: 290 שקל לסועד.

סילבסטר במשפחת שכטר

בסוהו יחגגו את פתיחת השנה האזרחית החדשה במסיבה לתוך הלילה, באולם ה-LAGO בראשון לציון, עם הופעה בלעדית של הפרויקט של עידן רייכל ועוד מספר דיג'יי מובילים בתחום. במתחם האירוע יוצעו מזון, שתיה חריפה וקלה במחירים מיוחדים לקהל הלקוחות, וכן מאכלים שונים בחסות מסעדת סוסו אנד סאנס (Susu and Sons) ופיצה עגבניה. פתיחת השערים תתקיים בשעה 21:00. מחיר כרטיס רגיל: 200 שקל. VPI כרטיס: 550 שקל.

במקס ברנר בראשון לציון מציעים לחוגגים שתי אפשרויות בחירה מתפריט שרינג זוגי. הראשון יעלה 299 שקל ויכלול 2 מנות של אוכל עמוסות בשוקולד, כגון פונדו שוקולד אולטימטיבי שכולל גריל מרשמלו, פירות טריים, נשיקות מרנג, מיני מאפינס, קוביות וופל בלגי ושני דיפים של שוקולד טהור חלב/לבן/מריר. או אפשרות לתפריט שרינג שוקולד שכולל מנת טעימות זוגית הכוללת: וופל בננה ספליט וקצפת, מיני סופלה שוקולד, מיני קרפ שוקולד ונוגט, מיני מילקי מקס עוגיות, כדור גלידה לבחירה, פונדו עם דיפ של שוקולד חלב/לבן/מריר, גריל מרשמלו, נשיקות מרנג, פירות טריים ושוקולד חם (בתוספת של 12 שקל) וכן שתי כוסות של קאווה או יין. מחיר: בין 129 ל-299 שקל לארוחה זוגית.

סילבסטר במקס ברנר

 

במסעדת BBB בראשון לציון מציעים בערב הסילבסטר ארוחת המבורגר זוגית ב-222 שקל, הכוללת מנה ראשונה, שני המבורגרים מתפריט ההמבורגרים המיוחדים וגם קוקטייל או בירה או שתיה קלה לכל סועד וקינוח אחד. חברי המועדון יוכלו לקבל 1+1 על כל הבירות מהחבית ועל כל הקוקטיילים. מחיר: 222 שקל לארוחה זוגית.

גם במסעדת בנדיקט בראשון לציון מציעים תפריט זוגי הכולל מנה ראשונה, שתי מנות עיקריות, קינוח סילבסטר זוגי ושני קוקטיילים. מחיר: 219 שקל לארוחה זוגית.

בבר 55 במתחם יס פלאנט מציעים מבצע בהזמנת ליטר בירה 1664, וגם זוכים בהזדמנות לסובב את הגלגל ולזכות בפרסים בכל ביקור. בין הפרסים בקבוק בירה הביתה, מניפה ממותגת או 20 אחוז על תפריט הקינוחים החדש במקום ועוד פרסים שווים.

בג'מאלי יחגגו את כניסת השנה החדשה עם שתי מנות חדשות שיוגשו במהלך הערב: פילה בקר וכבד אווז לצד לחם בריוש נימוח ואוורירי ברוטב רימונים. לקינוח יוגש 'קטאיף', כיסוני בצק קריספיים מתוקים-מלוחים ממולאים באגוזי מלך קצוצים. במקביל תיערך במקום מסיבה עם דיג'יי הבית ויחולקו כוסות שמפניה לאורחים.

במתחם הסאנסט ביץ' בטיילת בת ים, תערך מסיבה ענקית לכבוד פתיחת השנה האזרחית החדשה. המסיבה תתקיים בשני מתחמים ב"טלסה", כאשר במתחם הפנימי תתקיים הופעה בסגנון יווני עם תומר אביזוב בליווי בוזוקו, ובמתחם החיצוני תתקיים מסיבת ריקודים עליה ינצחו דיג'יי מובילים. הכניסה חינם.

סילבסטר בצינה תל אביב

חגיגות 2020 בתל אביב

בזוזא בדיזינגוף 122 בתל אביב תתקיים חגיגת פתיחת השנה האזרחית עם מוזיקה מכל הסוגים, אלכוהול משובח וקוקטיילים ייחודיים, עם DJ noise, Eran Yaari & Yannai arber. גם בבר סימטא הסמוך יחלו בחגיגות הסילבסטר קצת לפני חצות. במקום יוגשו 3 מנות שף בנוסף למבצעים מיוחדים על אלכוהול באווירה סימטאית. הזמנת מקומות מראש בטלפון: 052-5330028, או בווטסאפ.

באילקה יקבלו את שנת 2020 עם Dj lugasi, אלכוהול משובח, תפריט אוכל חדש ובחצות הלילה יהיה שמח במיוחד. דיזינגוף 148 תל אביב. להזמנת מקומות: 052-9772244.

אילקה

סילבסטר באילקה בתל אביב

בצינה בר בתל אביב יחגגו את פתיחת השנה האזרחית כמו שרק הם יודעים, עם מסיבת רחוב מטורפת עליה ינצח DJ DOT, אווירת חברים, אלכוהול שאוהבים ותפריטי sharing מיוחדים. כדאי לבוא רעבים ועם מצב רוח להרים. דזינגוף 116 תל אביב. הזמנת מקומות  מראש בטלפון 052-5330028.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת
  1. K

    ממתי סילבסטר זה חג של העם היהודי ראש השנה שלנו הוא לא סילבסטר בושה וחרפה מתיוונים עלינו צריך לחזור לסיסמת מתתיהו חשמונאי. מי לה אלי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר