קורין אלאל
קורין אלאל. צילום: קוקו

נינט, קורין אלאל, אסתר רדא, אסף אמדורסקי ועוד: פסטיבל אישה בתיאטרון חולון

ההופעות, המפגשים החד פעמיים והפקות מקור שנוצרו במיוחד לפסטיבל אישה בחולון. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 30.1.20 16:46

כמדי שנה, לקראת יום האישה הבינלאומי שיצוין במרץ, יתקיים בתיאטרון חולון פסטיבל אישה 2020 עם יצירות עכשוויות של נשים על נשים. הפסטיבל שיתקיים בין התאריכים 4-7 במרץ, מציג השנה תוכנית עשירה של כ-15 מופעים והפקות מקור, שנוצרו ויבוצעו בעיקר על ידי נשים, ממגוון תחומי האמנות: מוזיקה, מחול, תיאטרון ומופעי סטנדאפ.

בין היוצרות והיוצרים שיופיעו בפסטיבל: קורין אלאל, נינט, ערן צור, אסף אמדורסקי, רונה קינן, אסתר רדא, קרולינה, דניאלה ספקטור ועוד. בין המופעים המרכזיים של הפסטיבל:

  • "30 שנה לאנטרקטיקה": מופע מיוחד לסיום סיבוב ההופעות המציין 30 שנה לאלבום "אנטרקטיקה" של קורין אלאל, שתארח את ערן צור, שלומי שבן ונינט.
נינט

נינט. צילום: דניאל קמינסקי

 

  • "מילה טובה – שרים יהודית רביץ": לראשונה, מופע מחווה מיוחד המוקדש לרפרטואר המפואר של יהודית רביץ בעיבודים מיוחדים, בהשתתפות קרולינה, רונה קינן, מאיה בלזיצמן, אסף אמדורסקי ואלון עדר, בליווי האורקסטרה תזמורת הג'אז הישראלית.
רונה קינן

רונה קינן. צילום: אסף עיני

  • רונה קינן במופע אקוסטי "זמן התפוז", הנושא את שם אלבומה האחרון, תארח את דניאלה ספקטור שבימים אלה יצא אלבומה החדש "בהתחלה". המופע יעבור דרך תחנות משמעותיות בעשיה המוסיקלית של רונה, החל מלהיטי אלבומי הסולו שלה דרך שיתופי הפעולה הרבים שלה לאורך השנים ועד לפרשנויות מיוחדות לקלאסיקות עבריות מראשית הזמר העברי ועד ימינו.

 

יבגניה דודינה

יבגניה דודינה. צילום: בוטצין מיכהייל

  • לאה G – לאה גולדברג: ערב חד פעמי של מוזיקה וקריאה לציון 50 שנה למותה של המשוררת לאה גולדברג. הערב יתמקד בספר "השירים הגנוזים" ובספר "הסיפורים המוקדמים" אשר כתבה המשוררת בצעירותה, ויכלול קטעי קריאה ושירים בלחנים חדשים. את המופע יובילו תשע שחקניות ומוזיקאיות: השחקנית יבגנה דודינה, הרכב המוסיקאיות "הרביעיה העכשווית": הדס פבריקנט, טלי גולדברג, הילה אפשטיין, גליה חי ולהקת הבנות "פרויקט לאה G" ועוד.

 

אסתר רדא

אסתר רדא. צילום: אוהד רומנו

  • המופע "התקפת לב": ציפורלה מארחת את אסתר רדא במופע חד פעמי שבו חיבור מיוחד ומפתיע של מוזיקה ותיאטרון. המופע משלב ז'אנרים שונים מתוך עולם התיאטרון, כאשר כל חלל האולם הוא העולם של המופע, הבמה היא בכל מקום כך שנוצרת אווירה מלאה טוטאלית.
  • "מתחילה מחדש": הילה כהן אלעזר בליווי ערן וייץ תופיע עם שירים משני אלבומיה ושירי משוררים ישנים וחדשים, בהם שירי אהבה מאת דויד גרוסמן, שיר חדש של רחל שפירא, תרצה אתר, לאה גולדברג ועוד. במופע תתארח המשוררת דנה אמיר.
פסטיבל אישה

הילה כהן אלעזר. צילום: ורדי כהנא

 

  • "תמונת אישה": מופע מחווה למלחינות הישראליות הגדולות אהובה עוזרי, נעמי שמר, דפנה אילת, אלונה טוראל, אחינועם ניני, יהודית רביץ, קורין אלאל, חוה אלברשטיין ועוד. חמש מוזיקאיות צעירות: שר ניב, רות דנון, מירב הלינגר, רוני וגנר ורותם פרימר, יפיחו חיים בשירי היוצרות הגדולות.
פסטיבל אישה

"תמונת אישה": מופע המחווה לזמרות הגדולות

 

  • רות סוף-סוף מארחת: מופע תיאטרלי-מוזיקלי-קברטי וירטואוזי של רות רסיוק מתיאטרון גשר וכוכבת סרטוני הרשת "שקדייה". פנטזיה קומית מוזיקלית, על אומנית צעירה שמחפשת את דרכה אל התהילה ומכינה לעצמה ערב הוקרה, כי למה לחכות 60 שנה? כשהפנים יהיו כבר חרושות קמטים. מופע פרוע ומצחיק שבו מציגה רות סגנונות מוזיקליים בארבע שפות בפארודיות וחיקויים. אורחת מיוחדת: הסטנדאפיסטית והשחקנית מיטל אבני.
המופע של רות

המופע של רות. צילום: אירה פוקסי

 

  • ההצגה החדשה "סיפור על אהבה וחושך" מאת עמוס עוז של החאן בעיבודה ובבימויה של איה קפלן: דרמה תקופתית המבוססת על ספרו האוטוביוגרפי של עמוס עוז ז"ל, שהוגדר כאחד הספרים הטובים ביותר שנכתבו בשפה העברית.
עמוס עוז

ההצגה סיפור על אהבה וחושך. צילום: יח"צ

 

  • "החליפה"בביצוע אורי לנקינסקי: מצוידת בחליפה ורודה אורי לנקינסקי נטענת באנרגיה של ג'קי קנדי ולוקחת את הקהל לסיור נשיאותי של כאן ועכשיו.
  • "עמודו" – מופע בכורה של יצירת מחול ותיאטרון של אנסמבל תוצרת בית, הבוחן קווים לדמותה של תקיעות נשית. עמודו, כשם משחק הילדים המפורסם, הוא מופע של חוויה בלתי אמצעית המאפשרת הסתכלות מקרוב במתחם אינטימי על ההתמודדות של כל אחת עם הלופ שלה.
המופע עמודו

עמודו. צילום: תומר אפלבאום

  • "פיל נייר": מופע מחול בביצוע יעל סופר סמסון שמבקשת לשקף מצב של הצפה תודעתית-חושית-רגשית, של היעדר חוצץ בין פנים לחוץ. ושואלת איך מחד, לא להעשות קורבן של הסחף ומנגד לא לוותר על הרגישות.
  • מרתון סטנדאפיסטיות "נשי ותהני" בהשתתפות חגית גינזבורג, לירית בלבן, מרינה אקילוב ודורין קריו. מופע קומי על זוגיות, הורות, רווקות, סקס, דימוי גוף ועוד.
פסטיבל אישה

לירית בלבן. צילום: ענבל מרמרי

 

  • "Piece Of": אמנית הפרפורמנס, הרקדנית והמשוררת סביון פישלוביץ מנסה למתוח ולהרחיב את מגבלות הפיזיקה על מנת למתוח ולהרחיב את הופעת ה"אני". בין הווירטואלי לממשי, סביון מפרקת, מתעדת ומשכפלת את עצמה בלופים אינסופיים, לחוות נוכחות סימולטנית בזמנים שונים במקומות שונים, וכך במציאות המרובדת, היא פוגשת את עצמה.

הפסטיבל נערך ביוזמת עיריית חולון, בניהולו ובהפקתו של תיאטרון חולון וגיא תלם ובניהולה האמנותי של עינת בסר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר