סיור וירטואלי במוזיאון ידידי ישראל
סיור וירטואלי במוזיאון ידידי ישראל

סיורים וירטואליים, ספרים והצגות ברשת: פעילויות לילדים ולהורים מהבית

כך יוכלו הילדים ליהנות מבלי לצאת מהבית - המדריך המלא

פורסם בתאריך: 18.3.20 15:45

משבר הקורונה מאלץ משפחות רבות להסתגר בבית עם הילדים, אבל זו גם הזדמנות להעשיר את עולמם של הילדים באמצעות נפלאות הרשת. לרגל המצב, יצאו מוסדות התרבות ומיזמים נוספים במגוון אפשרויות לפעילויות באמצעות אפליקציות מיוחדות ואפקטים ויזואליים עכשוויים. כך יוכלו הילדים ליהנות גם מבלי לצאת מהבית – המדריך המלא.

סיור וירטואלי במוזיאון ידידי ישראל: המוזיאון מזמין את הקהל הרחב, הורים וילדים, ליהנות מסיור וירטואלי במוזיאון וללא עלות, דרך המחשב, הנייד או הטאבלט. תוכלו להיחשף למסע מרתק אחורה בזמן, לסיפורים מרגשים על ידידי ישראל לדורותיהם, ולקשר המתחזק לאורך השנים בין עמים שונים ויהודים מסביב לעולם. הסיור הוירטואלי מוצג ב-15 שפות שונות ומתאים לגילאי 7 ומעלה. להרשמה לסיור לחצו כאן.

אפליקציית בן גוריון: מוזיאון בן גוריון בנגב מציע לכם להשתמש באפליקציה של "בן גוריון", שבה תוכלו להצטרף לסיור וירטואלי בצריף בן גוריון וללמוד על "הזקן". כמה ואילו ספרים הוא אסף בביתו? איך נראו המטבח וחדרי השינה בביתו? ומה היה סדר היום שלו כקיבוצניק בשדה בוקר? כל אלה ועוד אפשר למצוא בסיור הווירטואלי המודרך, שניתן ללא תשלום, בצריף בן גוריון. בכל יום ייצאו סיורים וירטואליים באפליקציית בן גוריון, שבאמצעותה גם יש אפשרות לדיאלוג עם מדריך הסיור וכן צפייה במשתתפים האחרים בסיור. הרשמה מראש ללא תשלום. לפרטים נוספים באתר מוזיאון שדה בוקר, לחצו כאן.

בן גוריון בסלון. צילום פאול גולדמן, אוסף גולדמן, מוזיאון ארץ-ישראל, תל-אב...

בן גוריון בסלון. צילום פאול גולדמן, אוסף גולדמן, מוזיאון ארץ-ישראל, תל-אביב

 

הצגות מלאות לילדים בחינם ביוטיוב: גם תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער העלה הצגות מלאות לצפייה בערוץ היוטיוב שלו: מלך סיאם, מיכאל, אי המטמון, מבצע סבא ועוד, הכל ללא תשלום. לערוץ היוטיוב של התאטרון, לחצו כאן.

צפייה בסרטי בוגרי בית הספר לקולנוע "מעלה": באתר בית הספר לקולנוע ניתן לצפות בסרטים של בוגרי מעלה, שזכו בפרסים בפסטיבלי קולנוע רבים ברחבי העולם. באתר מגוון סרטים שעוסקים בנושאים שונים שמעסיקים את החברה הישראלית: הסכסוך הישראלי-פלסטיני, הפער העדתי בחברה הישראלית, מסעות משפחתיים והתמודדויות בתוך התא המשפחתי ועוד. בין הסרטים שמוצעים לצפייה: "71 מטר מרובע" של היוצר אלירן מלכה (שבאבניקים והבלתי רשמיים) העוסק בחוויות של ילד מזרחי ובפערים מול העולם האשכנזי בשנות ה-80, וגם הסרט "הדיקטטור הקטן" של הבמאים נורית ועמנואל כהן שזכה בעשרות פרסים בפסטיבלי קולנוע ברחבי העולם ועוד. לצפייה ישירה בסרטים, לחצו כאן.

"המעבורת – פרויקט הסיפור הקצר": המיזם של יפתח אלוני, מציע מאגר חינמי של כ-3,000 סיפורים קצרים שתורגמו מעשרות שפות וזמינים גם בגרסת אודיו לכל דורש. הסיפורים הקצרים הם הז'אנר המושלם לקריאה ממכשירים ניידים חכמים כאלה ואחרים, ומאפשרים לקוראים ולמאזינים קצת אסקפיזם, להפליג במחוזות של תרבויות אחרות. את התוכן אפשר לצרוך בחינם ישירות מהאתר או באמצעות אפליקציית "המעבורת – פרויקט הסיפור הקצר". לכניסה לאתר לחצו כאן.

ספרי אודיו לילדים באתר הוצאת רימונים: באתר ההוצאה מציעים ספרי אודיו לילדים, לכל מי שכבר מיצה את הספרייה הביתית ולהורים שעייפו לקרוא סיפורים. באמצעות אפליקציית "ספראיפ", הוצאת רימונים מאפשרת לכל המשפחה ליהנות ממגוון רחב של ספרים לכל גיל, במחירים מיוחדים. בין הספרים, "נשיקות בתלתלים" מאת קרן ליאל אשרי, "חדרך חושך" מאת יעל שכנאי, "הבת מחוץ לארץ" מאת נג'את אל האשמי וגם "זיעה" מאת ז'ורז'י אמאדו. מחירים החל מ-10 שקלים לספר.

ערוץ היוטיוב של מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית: המוזיאון השיק ערוץ יוטיוב חדש וייעודי לצפייה מכוונת בתוכני המוזיאון מהעבר ומההווה, כולל סרטונים המתעדים תערוכות עבר, וכן קטעי ראיונות קצרים (באודיו) שערכה אשת התקשורת ענת (שניידר) שרן עם אמני תערוכות "זמן דיוקן 2" – ליאוניד בלקלב, יאן ראוכוורגר, אלי שמיר, עידו מרקוס והאוצרים: איה לוריא, לילך עובדיה ורון ברטוש. בנוסף, באתר המוזיאון עומדים לרשות הקהל תכנים טקסטואליים וחזותיים על תערוכות ואירועי הווה ועבר. לכניסה לאתר המוזיאון לחצו כאן.

 

יוגה לילדים

תרגילי יוגה ביוטיוב: נעמי פונדק לובל, MA, חברה בארגון מורי היוגה בישראל, מומחית ליוגה ומיינדפולנס בחינוך ורכזת קורס יוגה לילדים במכון וינגייט, מזמינה להצטרף לערוץ היוטיוב שלה, להירגע ולנשום בתרגילי יוגה, להפחתת המתח ולתנועתיות הגוף באהבה. אפשר לעשות את התרגילים על הבוקר עם הילדים, או לבד במהלך היום, כדי להגיע לאיזון גוף-נפש. בנוסף יש גם כמה טיפים ועובדות מעניינות על יוגה. לערוץ היוטיוב לחצו כאן.

לימודים מרחוק: בעקבות משבר הקורונה והשבתת הלימודים עד לאחר חופשת הפסח, האקדמיה הצעירה, המציעה שיעורי תגבור באנגלית, מתמטיקה ופיזיקה, לתלמידי כיתות ו' עד יב', תמשיך לקיים את לוח הפעילות באמצעות מערכת zoom, המאפשרת למידה מרחוק. העלות הממוצעת של שיעורי התגבור מרחוק עומדת על כ-390 שקל בחודש והיא משתנה על פי תדירות השיעורים, כמות הקורסים וגיל התלמידים. לפרטים ולהרשמה: 050-330-0530 / 050-390-0530 או באתר האקדמיה כאן.



 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר