סריגה
צילום אילוסטרציה: Inna Vlasova/ Shutterstock.com

אולי זה הזמן להתחיל: "בתקופות של לחץ וחרדה – סריגה מרגיעה"

תושבת חולון שמעבירה סדנאות לסריגה מציעה עוד דרך להירגע

פורסם בתאריך: 22.3.20 13:04

איך להעביר את הזמן בבית בימי הקורונה? תושבת חולון כלנית בנימיני, בעלת חנות לכלי סריגה וסדנאות, מזמינה את נשות העיר להתחיל לסרוג.

"לפי מחקרים שנערכו, עולה כי פעולת הסריגה מרגיעה", אומרת בנימיני. "עם כל ההיסטריה והלחץ שיש עכשיו זה יכול להיות פתרון טוב מאוד בזמן שסגורים בבית".



בנימיני, תושבת שכונת תל גיבורים, מפעילה חנות לכלי סריגה וסדנאות לימוד ברחוב האצ"ל, וכעת מזמינה את תושבות העיר לסרוג על מנת להעביר את הזמן ברוגע. "כל אחת מוזמנת להגיע אליי ולרכוש חוטים לסריגה".

בנימיני עוסקת בסריגה מעל 40 שנים. במקצועה היא קוסמטיקאית, אולם לפני שש שנים החליטה להפוך את הסריגה למקצוע ופתחה עסק בביתה בתל גיבורים, שבו היא מעבירה סדנאות סריגה.

סריגה בימי קורונה

כלנית בנימיני

בעקבות ההנחיות החדשות, סדנאות הסריגה של בנימיני הוקפאו, אולם היא מסבירה כי ניתן ללומד לסרוג באופן עצמי דברים פשוטים, וכי היא מוכרת מגוון של חוטים בביתה, באמצעות הזמנות של לקוחות בווטסאפ. "הלקוחות שולחות לי הודעות בוואטצפ, בוחרות את החוטים ובאות לקחת אותם, ללא קיום מגע ביננו בשל המצב", מסבירה בנימיני.

"מגפת הקורונה מלחיצה מאוד, ואני מאלה שלחוצים ורואים את סוף העולם מתקרב. הסריגה עוזרת להירגע ואני מקווה שכולנו נשמור על הכללים ושזה יעבור".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר