יצירה קורונה

הילד מחולון שילמד אתכם להכין מסכת הגנה לפנים I צפו:

מצאנו את בתיה עוזיאל של החולונים: הכירו את נועם יהב בן ה-11 מחולון שפתח ערוץ יוטיוב לסרטוני "עשה זאת בעצמך"

פורסם בתאריך: 5.4.20 17:26

נועם יהב בן ה-11 מחולון, החליט לנצל את הזמן בימי הסגר בבתים ופתח ערוץ יוטיוב, שבו הוא מעלה מדי יום סרטוני יצירה לילדים בסגנון "עשה זאת בעצמך". כעת הוא מזמין את כל הילדים בבתים, להצטרף וליצור בעצמם מחומרים שיש בכל בית.



נועם, תלמיד כיתה ה' בבית הספר התבור בחולון, נולד עם כישרון אמנותי ועוסק ביצירה כבר מגיל צעיר – מצייר, מצלם, עורך, יוצר ומתעד את עבודתו ברשתות החברתיות. נועם פעיל באינסטגרם ובטיק טוק פעיל, ובימים אלה בעקבות משבר הקורונה וצו הבריאות עם ההגבלות ליציאה למרחב הציבורי, הוא ימעלה סרטוני יצירה בסגנון עשה זאת בעצמך  לילדים.

כאמור, מגיל צעיר נועם אוהב ליצור ולגעת באמנות. במסגרת זו, הוא משתתף כבר שנה שלישית בחוג האיור של המאייר החולוני דודי שמאי, ומשתתף ביחד עם כל ילדי החוג בתערוכה המסכמת השנתית בקיץ. לנועם חדר יש בבית משלו עם קיר מפואר של יצירותיו, הוא דואג לרכוש לעצמו את כל הציוד הדרוש לצילום סרטונים ועריכה ברמה גבוהה ומלמד את עצמו ליצור קהל עוקבים נאמן.

צפו: כך תכינו מסכת הגנה?

 

בימי הבידוד, נועם מפיג את השעמום בהצלחה והחליט להעביר זאת הלאה, לכל הילדים שנמצאים בבית ומחפשים תעסוקה, שלא מסכנת אותם ואת משפחתם. לשם כך נועד ערוץ היוטיוב שפתח נועם. הוא מצלם, עורך ומעלה סרטון של יצירת עצמית DIY בכל יום, שבו הוא מסביר לצופיו בשפה שמותאמת לילדים, ומזמין אותם ליצור מחומרים שיש בכל בית יצירה פשוטה וקלה לתפעול.

"הרעיון עלה לי כשראיתי עד כמה הילדים סביבי משועממים כי גם אני הייתי משועמם. חשבתי על משהו שאני יכול לעשות עם אחותי הקטנה זוהר, שיתאים גם לילדים נוספים. אני אוהב לצלם, לצייר, ליצור. רציתי לעשות משהו שמשלב את הכל ביחד".

הוריו של נועם, אורי וגילי יהב, מספרים בגאווה על הכישרון והיוזמה של בנם. "כל אחד שיש לו כישרון, חשוב שינסה לממש אותו ואת הפוטנציאל האישי שלו בתחום ההתמחות שלו", אומרת אמו גילי. "נועם הוא ילד מוכשר מאוד, יצירתי, עם לב רחב שתמיד חושב איך לעזור לאחרים. הרעיון של ערוץ היוטיוב, מכניס לנועם עניין ומוטיבציה לעזור לאחרים שנמצאים בבית, ומחפשים כמוהו תעסוקה. באותה ההזדמנות, נועם מצליח להציג את הכישרון שלו והמומחיות בתחום של יצירה עצמית".



ומסתבר שהכישרון גם עובר מדור לדור: נועם הוא נכדה של מימי זיו, אמנית ותיקה מוכרת בחולון, וכנראה שהתפוח באמת לא נופל רחוק מהעץ. מימי כבר הציגה מספר תערוכות בעיר בהזדמנויות שונות וגם נועם כמוה, מתגלה כצייר מוכשר.

רוצים להצטרף למיזם ולהתחיל ליצור? התחברו לערוץ היוטיוב של נועם כאן.

לצפייה בערוץ טיקטוק של נועם, לחצו כאן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רינה

    ילד מקסים צפיתי בוידאו כול הכבוד מקסים תשמור על עצמך ועל הסביבה שלך חג שמח

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר