בחירות ספטמבר 2019 בהיכל הקרח חולון (צילום: חגי כהן)

היכל הקרח בחולון חזר לפעילות: "ניצלנו את התקופה לשיפוץ ושדרוג"

"הצלחנו לשרוד את התקופה בזכות כספים שהבעלים הזרימו והלוואות שקיבלנו מהמדינה", מספרת סמנכ"לית השיווק של ההיכל

פורסם בתאריך: 6.6.20 16:38

אחרי יותר מחודשיים של הדממה, אתמול (שישי) שב היכל הקרח בחולון לפעילות. בינתיים במהלך החודש יפעל בסופי שבוע ולאחר מכן, בחודשי הקיץ, יפעל במתכונת מלאה.

"הקורונה הגיעה בתקופה הכי מבוקשת של היכל הקרח: חופשת הפסח, מה שיצר הפסדים גדולים למקום. הצלחנו לשרוד את התקופה בזכות כספים שהבעלים הזרימו והלוואות שקיבלנו מהמדינה. זה היה קשה אבל הצלחנו לשרוד ואנחנו ערוכים לקבל מבקרים", מספרת ל"השקמה חולון" סיגל טייכטל סמנכ"לית השיווק של ההיכל.

"לקחנו את המשבר לצד הטוב. תקופת הסגר שנכפתה על כולנו אפשרה להיכל להתחדש, להתרענן ולשפר את חווית הבילוי במקום", היא מוסיפה, "החלפנו את משטח ההחלקה ושיפצנו אותו על מנת שיתאים לכל סוגי המחליקים המקצועיים והחובבנים והמקום שופץ מהיסוד".

עכשיו כשתפתחו יש הנחיות חדשות. איך מתמודדים איתן?

"במקום יש שני סוגים של פעילויות, לכל פעילות יש הנחיות שונות ממשרד הספורט. בספורט התחרותי, לדוגמה, המועדונים חזרו להתאמן לפני כשבועיים במתכונת של קפסולות, כשקפסולה מתאמנת רק היא נמצאת במבנה. בשבוע שעבר קיבלנו אישור להפעיל ספורט עממי, ובמתכונת הזו אנו פועלים על פי הנחיות התו הסגול בהתאם למגבלות התקהלות תוך הקפדה על הנחיות חבישת מסכה, כאשר שוהים בתוך המבנה כולל אזור הישיבה-הטריבונה. כמו כן, נקפיד שמירה על מרחק של שני מטרים בין אדם לאדם ובדיקת חום בכניסה. חבישת המסכה אינה נדרשת בזמן ההחלקה. כמות האנשים שיכולים לשהות במקום היא בהתאם לקביעה של משרד הספורט".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר