חן אמסלם בתפקיד אתי אלון. תמונה מתוך פייסבוק

סדרת טלוויזיה על פרשת אתי אלון מצולמת בחולון I צפו:

סדרה חדשה מביאה את סיפורה של אתי אלון, שנולדה וגדלה בחולון

פורסם בתאריך: 30.6.20 15:41

בימים אלה נערכים צילומיה של סדרת דוקו-הדרמה "אתי" שבמרכזה פרשת המעילה בבנק למסחר שבוצעה על ידי תושבת חולון, אתי אלון, והסעירה את המדינה לפני 18 שנים. הצילומים מתקיימים במבנה בשדרות קוגל שאכלס בעבר את סניף בנק מזרחי-טפחות, והוסב לאתר הצילום עבור הסדרה. כך, למשל, המידטון הפך לתחנת משטרה לצורך הצילומים. בימים רגילים משמש המקום כמרכז רפואי לבדיקות לב וצילומי רנטגן.

מי שמגלמת את דמותה של אלון היא השחקנית חן אמסלם, שכיכבה בסדרה זגורי אמפריה. את הסדרה מביים עמנואל נקש, היא מופקת על ידי חברת ההפקות "סלוצקי אפיקי תקשורת" וצפויה להיות משודרת בערוץ קשת 12.



הסדרה מבוססת על פרשת מעילת הענק של אלון בבנק למסחר אשר נחשפה לפני 18 שנים. המעילה שהביאה לקריסתו של הבנק, היא אחת מפרשות ההונאה הקשות שידעה המדינה. בין השנים 1997- 2002 מעלה אלון בכספי הבנק בסכום כולל של 254,199,600 שקל. כספי המעילה התגלגלו ברובם לארגוני פשע באמצעות כיסוי חובות הימורים בלתי-חוקיים של אחיה של אלון, עופר מקסימוב.

סט צילומי הסדרה בחולון

הפרשה נחשפה בשנת 2002 לאחר שאלון התייצבה, בליווי עורך דינה, במשרדי מחלק ההונאה של מחוז תל אביב והתוודתה על מעילת הענק שביצעה בבנק, לאחר שהחלה חקירה של בנק ישראל.

אלון נשפטה ונגזרו עליה 17 שנות מאסר ועוד שלוש שנים על תנאי יחד עם תשלום קנס בסכום של חמישה מליון שקלים. על אביה, אביגדור מקסימוב, נגזרו שש שנות מאסר, ועל אחיה, עופר מקסימוב נגזר תחילה עונש של 15 שנות מאסר, שהוחמר לאחר הגשת ערעור ל-17 שנים.



אלון, בת 51, נולדה בחולון, בת אמצעית לשני אחיה, הגדול עופר והקטנה מיכל. המשפחה נחשבה לאמידה מבחינה כלכלית כאשר אביה ניהל מספר חנויות ברחבי העיר. היא למדה בבית הספר היסודי "התבור". את לימודיה העל יסודיים העבירה בתיכון "קוגל". לאחר גיוסה לצה"ל שובצה בפרקליטות הצבאית כאחראית לשכה. לאחר שחרורה מהצבא הכירה את שלומי, עמו התחתנה והביאה לעולם את שני ילדיהם. השניים התגרשו לאחר שנכלאה.

לפני ארבע שנים, 14 שנים לאחר מאסרה, שוחררה אלון מהכלא בתנאים מגבילים. עם שחרורה אלון חזרה להתגורר בבית אמה בחולון, שם שהתה במהלך החופשות שקיבלה מהכלא.

 

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר