בוא נדבר והכל יסתדר

מיטל סגל, שחקנית ויוצרת תרבות, הבינה לפני מספר שנים שהיא מתמודדת עם הפרעת OCD  היא חיפשה תשובה  אצל מטפלים ופסיכולוגים, אך מצאה אותה לבסוף ביצירת בלוג העוסק בנושא

פורסם בתאריך: 17.12.21 08:21

מיטל סגל חיה במשך המון שנים עם תחושה שמשהו לא בסדר, אך לא ידעה להסביר מה היא מרגישה,  דרך תהליך ריפוי שכלל בתוכו על קונצרט חדש היא  מספרת שהיא מצליחה לחיות בשלום עם ההתמודדות שלה ומקווה בעזרת המופע להגיע לעוד לבבות ולסייע לאנשים המתמודדים עם OCD



"גדלתי בבית שמתעלם מכל המושג שנקרא בריאות הנפש,  לכן פשוט גדלתי ולא ידעתי עם מה אני מתמודדת. בשנים האחרונות כשהתחלתי לטפל בנושא, הבנתי שמה שהכי עוזר לי להתמודד ומאפשר לי לעבור ריפוי, זה פשוט 'לדבר את זה'. פתחתי בלוג למטרות הבראה, פרקתי שם כל מה שעל ליבי, שיתפתי דברים שפעם היו בשבילי ממש טאבו וכך נחשפתי לעוד סיפורים ואנשים כמוני".

הבלוג זכה להצלחה ונחשף מידי יום לאלפי אנשים, רובם מתמודדים בעצמם עם OCD וחלקם לא ידעו לתת שם למה שהם חווים.  דרך הבלוג מיטל החלה את העבודה על המופע שמציג את סיפורה של מיטל ושל אנשים החיים עם OCD וסובב סביב שירי סדרת הקאלט האמריקאית, "האקסית המטורפת" . דרך מוזיקה ותאטרון מקורי היא לוקחת את הקהל למסע לתוך נבכי נפשו של אדם המתמודד עם הפרעות קוגניטיביות.

"על הבמה  אנחנו מציגים דיאלוג ישיר שמתעסק בנושאים שבדרך כלל אנחנו לא מדברים עליהם בקלות ביום יום. תחושה מאוד פופולרית אצל כאלו שסובלים מ-OCD היא תחושת אשמה והלקאה עצמית שרק מגבירה את החרדה שכבר קיימת. המסר העיקרי לאורך כל הקונצרט הוא שזה בסדר להיות לא בסדר וזה מושלם להיות לא מושלם. במהלך ההצגה אחד החלקים של הנפש יוצא מהארון של הקהילה הלהט"בית. אני מסבירה בהצגה שהיחשפות לעולם עם הפרעה נפשית יכולה להיות ממש דומה לתחושה של לצאת מהארון".

 לאחר הצלחת מופעי הבכורה, ההצגה ממשיכה למופע נוסף במוצאי שבת בתאריך 18.12.21  בשעה 20:30  במרכז רוזין בתל אביב. רח': יחיאל דב דרזנר 2 רמת אביב תל אביב יפו.

הפקה יצירה ובימוי מיטל סגל עיבוד וניהול מוזיקלי אפי שושני
בכיכובם של ענת וקסמן | אילי עלמני | כפיר לוי | אביתר בר דוד | אייר שטיימן
עידו פרמון |מור וסרמן |אור משיח | מיטל סגל

כרטיסים בלינק: https://tickchak.co.il/22805 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר