שבע בום

הבר האירי אוסקר ויילד חוגג שבע וזה הזמן לשמוע מה יהיה במסיבה הכי טובה בעיר

פורסם בתאריך: 15.2.22 08:41

האוסקר ווילד בחולון חוגג השבוע יום הולדת 7 כשהוא המתחם ה-מוביל של סצנת הבילוי בחולון והסביבה. ועם השנים הוא  הפך לשם נרדף לחוויית בילוי באזור בגלל האווירה השמחה בו, אוירה פאב אירי אמיתי המגובה בעיצוב מיוחד של המקום כולל חלל רחב ידיים ועיצוב ייחודי של ויטראז'ים, חיפויי עץ ובר גדול מעץ מהגוני חוויה השואבת השראה מהסופר והמחזאי האירי אוסקר ווילד.



הסניף הראשון של אוסקר ווילד נפתח בכלל בפתח תקווה יחד עם הפתיחה שלו זיהה טל כהן הבעלים תהליך חדש של תרבות בילוי:  אנשים שמעדיפים לצאת למרכזי בילוי. עד אז היו 2 מרכזים מובילים בתל אביב ובהרצליה. בהתחיל למעשה תהליך שבו אנשים מעדיפים לבלות במתחמי קרובים לבית

טל ממשיך לספר על הבחירה בחולון כלוקיישן מועדף לפתיחת הסניף בחולון לפני 7 שנים. אחרי ההצלחה בפתח תקווה זיהיתי שבחולון ישנו צורך אמיתי למקום בילוי טוב ואיכותי רצינו להעניק לתושבי חולון והסביבה  מקום בילוי מושקע אחר ממה שהיו רגילים אליו, ההקמה לקחה כשנה בהשקעה של מיליונים.

 אז מה קרה ב7 שנים האחרונות

"מאות אלפי ליטרים של בירה נמזגו, האוסקר הפך לבית עבור תושבי העיר והערים הסמוכות בנינו קהילה יש לנו לקוחות שמלווים אותנו מיום הפתיחה – מי שמגיע נשאר.האוסקר ביסס סצנת בילוי ייחודית שכוללת: הופעות קיץ, אירועי סטנד אפ, הרצאות, אירועים פרטים, אירועי ספורט, מסיבות בכלל ומסיבות קונספט בפרט והכל באווירה שהיא ייחודית רק לאוסקר" מציין כהן

איך השפיעה הקורונה על האוסקר?

"הקורונה לקחה אותנו למסע לא פשוט זה לא קל לעבור 4-5 סיבובים של סגירה ופתיחה מחדש צוותים שלא חוזרים כי לא כדאי להם עם המענקים כל פתיחה דרשה הערכות חדשה כאילו מהתחלה הייתה לנו בהחלט תקופה מאתגרת. למזלנו נכנסנו חזקים יחסית למגיפה מה שאפשר לנו לשרוד את התקופה.אחד הדברים שהכי ריגשו אותנו זה הקהל שהגיע כל פעם מחדש למרות ההנחיות וההגבלות הוא הגיע כל פעם שהתאפשר.מצד אחד יש לנו לקוחות שמלווים אותנו שנים ומצד שני דור צעיר שמגלה את האווירה של המקום בעיקר את אירועי הספורט, לסטנדאפ ולבירה של אמצע השבוע.

האוסקר ניצל את תקופת הסגרים לשדרוג המקום, חדר פרטי חדש, הבר של אוסקר ווילד, התחדש במערכת מזיגה, בטכנולוגיה חדישה, המעניקה ללקוחות חווית בירה מדויקת המשלבת טעם, טריות וטמפרטורה מול אחרונה שידרגנו גם את התפריט, בין המנות החדשות לפתיחה: קרפצ'יו סלמון בעישון עדין ובמנות המחודשות החציל בלאדי שרוף, והכבד קצוץ. גם כריכים חדשים יש בתפריט: כריך רובן, בורגר טלה ומנה מחודשת: הטריפל בורגר. כמו כן נוספו 2 סלטים חדשים לתפריט סלט קיסר וסלט פטוש. בעיקריות ניתן למצוא מנה חדשה סטייק פילה 200 גרם ציפ'ס צ'ימצ'ורי ובמחודשות את הנקניקיות מרגז – עגבניות, פלפלים ובצלים צרובים וצ'ימצ'ורי, וחרבות פרגית אירית -שיפודי פרגיות בתיבול סומאק סילאן ולימון ועוד ועוד. גם על הטבעוניים חושבים באוסקר ווילד בחולון ומציעים בורגר טבעוני עסיסי עשוי מחלבון אפונה פטריות וקישואים מוקפצים על הפלנצה ושלמים לכ-20 סוגי בירות מהחבית

גם מערכת הסאונד שודרגה,  אוסקר ווילד חולון הפך חד משמעית לשם דבר באזור בזכות ההופעות החיות של מיטב האמנים בארץ, ההצלחה של האירועים והביקוש מצד התושבים לעןד מפגשי תרבות ותוכן  עודדו אותנו להרחיב את ההצע, הוספנו את ליין הסטנדאפ  את אירועי בספורט  המוקרנים בקיץ על מסכי ענק ומאפשרים חווית צפייה חסרת תקדים. האוסקר הפך לבית של אירוע הספורט. החורף התקנו סגירת חורף עם גג חשמלי הוספנו מסכי טלווזיה איכותיים והשקענו עוד  במערכות שמע וצפייה כדי שהחוויה תשאר מדהימה בחורף"

איך אתה מגדיר את סגנון המוסיקה?

"המוסיקה במקום מגוונת והיא כוללת מוסיקה עכשווית וליין מסיבות עם די ג'יי יובל פרץ שכבר מכיר את הקהל באופן אישי ויודע להתאים את המוסיקה בהתאם למצב הרוח, רוק קלאסי וערבי קונספט לחובבי שנות ה-80. מופעים אירים, מסיבות שנות ה80"

איך היית מגדיר את תרבות השתייה של הקהל המקומי?

הקהל של האוסקר בירה וויסקי, עם השנים הקהל הפך למוכן ואנין טען ודורש להתחדש בטעמים ובמגוון, ליין  הסטנדאפ שלנו הפך לשם דבר מהרגע שאנחנו מעלים לפרסום המופע הופך לסולד אאוט. אנחנו לא רואים את האהבה של הקהל מוהמנת מאליה זו משמח ומרגש אותו כל פעם מחדש

מה מתוכנן ליום ההולדת?

"הופעה מטורפת של גברבנד, להקת הקאברים המובילה עכשיו את סצנת המסיבות והאירועים בישראל. את יום ההולדת נחגוג עם ביצועים משוגעים לשירים ולהיטים שעושים לנו שמח בנשמה, לצד מגוון המנות המעולות שלנו ותפריט אלכוהול עשיר זה הולך להיות ערב בלתי נשכח שכולל מסיבה מטורפת עם דיגיי יובל פרץ ועוד מלא הפתעות כל זה ביום שישי הקרוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר