מחולון לכל הארץ: המרוץ להצלחה של אורין צין

מילד מוחרם וכדורסלן מבטיח הפך אורין ציון לאחד התקליטנים המובילים בישראל עם הצלחה בינלאומית. עכשיו הוא חושף את סיפורו המרגש שלא ישאיר אף עין יבשה.

פורסם בתאריך: 15.6.22 15:11

אורין ציון (21) מחולון נחשב לאחד התקליטנים המובילים כיום בישראל עם רזומה בינלאומי עשיר ושיתופי פעולה עם מיטב אמני ישראל. אבל מאחורי ההצלחה המסחררת וההופעות הגרנדיוזיות בפני עשרות אלפי אנשים – מסתתר סיפור מרגש ומעורר השראה.



כבן להורים גרושים, גדל אורין בחולון עם אמו, שחקנית כדורסל מקצועית שהורישה לו את האהבה למקצועה, ומגיל 4 ועד גיל 17 פיתח אורין קריירת כדורסל מבטיחה כשחקן מוביל בקבוצת הפועל חולון, זכה להישגים ולאליפויות (במשחקי אחד על אחד) והבטיח את מקומו לעבור לליגת העל.

אבל ככל שההצלחה גדלה, המחיר החברתי ששילם הלך וגדל: כמי שגדל כבן יחיד, אורין למד לדאוג לעצמו ולעבור תהליך התבגרות מהיר, הרבה מעבר לגילו. בהיותו בכיתה ט' עבר חרם חברתי שנמשך שנה כשהמוצא היחיד שלו הייתה המוזיקה שהחלה לתפוס יותר ויותר נוכחות בחייו. בגיל 17, לאחר שהרגיש כי הוא נקרע בין הרצון להפוך לתקליטן לבין הציפיות ממנו לשחקן בליגת העל – החליט לגדוע את קריירת הכדורסל המבטיחה ולהתמסר באופן טוטאלי, לא בטוח אך מאמין בכישרונו – למוזיקה.

בטרם עזב את הכדורסל לחלוטין נפגש בעצת אמו עם פסיכולוג בכדי להבין מה השתנה בלבו, שכן מלהפוך מי שהכדורסל היה כל ייעודו – הפך למי שהרגש והנשמה שלו לא נמצאים שם. אחרי תהליך פסיכולוגי ארוך ומייגע שעבר, במהלכו גם צפו משקעי העבר והקשיים החברתיים, היה ברור לפסיכולוג, לאמו ובעיקר לאורין עצמו –  כי הוא נועד להגשים את חלומו ולא את רצונם של אחרים.

בעשר אצבעות החל לבנות לעצמו שם, התערבב בחיי הלילה ועבד ימים ולילות כתקליטן, תחילה בפני קהל קטן ובהמשך בפני קהלים גדולים יותר עד הפיכתו כיום לתקליטן מצליח.

לאחרונה החל אורין לפתח גם קריירה כיוצר וכמפיק מוזיקלי והשיק את הסנונית הראשונה מתוך הפרויקט החדש שלו פרי שיתוף פעולה שלו עם עומרי 69 סגל – "יאללה באלגן" בו אירח את ג'הבי ויגל אושרי וקצר מאות אלפי צפיות. בימים אלה עובד אורין על ההפתעה הבאה וממשיך לכבוש את היעדים הבאים.

אורין: "הסיפור שעברתי בנעוריי לימד אותי לא לקחת כמובן מאליו את ההצלחה ואת המקום שבו אני נמצא. גם כשמשהו לא מצליח לי, אני לא מתעכב עליו אלא עובר לדבר הבא. יש צלקות שנשארות אתך כל החיים ובונות את מי שאתה, וכל עוד אתה לא מאבד את הערכים עליהם גדלת וזוכר מאיפה באת – השמיים הם הגבול".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר