המדיטק והמרכז לאמנות דיגיטלית חולון מציגים: תערוכה "תנועה ערה" – תערוכה מרתקת על תנועה אנושית במרחבי הגבול.

במסגרת ערב הפתיחה, יתקיים אירוע סיום מרגש ואחרון של 'תזמורת החריקות' הפועלת במרכז בעשור האחרון, באירוע יבוצעו יצירות חדשות של עמית פישביין ויוסף זיט, ומפגש מוסיקלי של אורחים אשר ליוו את הקבוצה לאורך השנים

פורסם בתאריך: 29.6.22 09:46

העולם שלנו עמוס בתנועה, הכל זז כל הזמן, אנשים וסחורות נעים ממקום למקום ללא עצירה. רק מגפת הקורונה הביאה לעצירה כמעט מוחלטת של התנועה לרגע, וגם זה לא החזיק לאורך זמן. מדע וטכנולוגיה מתקדמת אפשריים בגלל תנועה של ידע ושל תשתית שעוברת מתחת לימים ולאוקיינוסים.



תנועה היא מפתח מרכזי להבנת העולם שבו אנו חיים. כשהיא נעצרת או נעלמת זהו סימן שמשהו קרה, וכשהיא מוגבלת אנחנו מיד מרגישים שלקחו לנו את החופש. התערוכה ״תנועה ערה״ מתמקדת בתנועה גם כשהיא אינה נראית לעין, גם כשנעצרה, מחפשת את העקבות והסימנים שהיא השאירה במרחב, בחומר, בחוויה.

בתערוכה יוצגו עבודות צילום, פיסול, ציור, וידאו ופרפורמנס שבמרכזן תנועה ויחד מספרות סיפור דרך תנועה. כמו כן, בערב הפתיחה תוצג עבודת הפרפורמנס ״דרוכות״ של נועה דר ומיכל סממה בגרסה מיוחדת שנוצרה עבור התערוכה.

בין האמנים שמציגים בתערוכה: מאי זרחי, גסטון צבי איצקוביץ, עלמה יצחקי, טליה הופמן, נרדין סרוג׳י, תמר גטר, יורם בלומנקרנץ, אלא הית׳ם, דן רוברט לחיאני, מיכל סממה ונועה דר. אוצרת: אביטל ברק

אירוע פתיחת התערוכה יתקיים ב- 2 ביולי 2022, נעילת התערוכה: 01.10.22

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר