כל המועד סוכות בחולון!

חג שמח במיוחד מצפה לתושבי העיר עם מגוון אירועים לקטנים ולגדולים

פורסם בתאריך: 19.9.22 15:43

עיריית חולון מזמינה את תושבי חולון לחגוג את חג הסוכות במגוון אירועים לקטנים ולגדולים, ללא תשלום, שיתקיימו ברחבת המדיטק, שד' גולדה מאיר 6, עם אומנים תושבי חולון. האירועים בהפקת אגף תרבות ואומנות בעיריית חולון, בשיתוף עם "חיבורים חולון" – רשת קהילה ופנאי.



ביום שני, 10.10 (מוצאי החג הראשון), בשעות 21:00-20:00 תתקיים קבלת הפנים המסורתית בסוכת העיר, במעמד ראש העיר. החל מהשעה 21:15 תתקיים הופעה קצרה של להקת המחול הייצוגית "הורה רעים חולון" ולאחריה הופעת הזמר שמעון בוסקילה.

להלן פירוט יתר האירועים –

יום שלישי, 11.10 –

17:30 | ההצגה "העץ הנדיב" של תיאטרון בים בם בום (לגילי 7-3); 19:00 | מופע מוזיקלי מקפיץ לילדים: "עולם הצבעים של שלומפי"; 20:00 | מופע מוזיקלי עם הזמר לירן לוי בליווי נגנים; 21:15 | הופעת להקת המחול הייצוגית של חולון "הורה רעים"

יום רביעי, 12.10 –

17:30 | ההצגה "חגיגה בסוכה" של תיאטרון קרן אור (לגילי 7-3); 19:00 | כוכבת הילדים אורטלי מסיבה לי במופע "מסיבה מעולם אחר"; 20:00 | שירה בציבור עם זיו ורומי בר; 21:15 | הופעת להקת השירה הייצוגית של חולון ממועדון השברולט

יום חמישי, 13.10 –

17:30 | אושפיזין בחולון – מפגש שמשלב שיח ערכי על מנהג הכנסת האורחים בסוכות, בשיתוף המוזאון לתולדות חולון (לגילי 8 ומעלה); 19:00 | מופע לילדים: "ספורט עם רועיקי מצחיקי"; 20:00 | הזמרת שרי בהופעה עם מיטב להיטיה; 21:15 | ריקודי עם בהדרכת סימה (לבני כל הגילים)

ביום שני, 17.10 (מוצאי שמחת תורה) בשעה 20:00 יתקיימו ברחבת המדיטק הקפות שניות ומופע של המוזיקאי אסף שפר ולהקתו

בנוסף, יקיימו מוסדות התרבות פעילות מגוונת בימי חול המועד. בתיאטרון חולון יתקיים פסטיבל צלילי ילדות המסורתי, בתאריכים 13-11 באוקטובר. בתוכנית: "היפה והחיה" בעיבוד מרהיב לתיאטרון מחול עם להקת פרסקו, מסע מוזיקלי אל מעמקי המוח עם תזמורת הקאמרטה ושחקנים, "דוד בנימין" עם אלון אולארצ'יק וחברים, מחווה לשירי פסטיבלי הילדים של פעם, שירה בציבור לכל המשפחה עם עינת שרוף, הצגה משיריו ומסיפוריו של ע. הלל, שעת סיפור מוזיקלית עם דניאל סלומון ודנה עדיני, תומר שרון (תומש) במופע לילדים, סדנאות ועוד.

מרכז תיאטרון בובות יקיים חגיגת "בובות בסוכות" בתאריכים 13-11 באוקטובר, עם הצגות, סדנאות יצירה וסיורים תיאטרליים בנוסף, המוזאון לאומנות תיאטרון הבובות, שבו תערוכות ותצוגות של מאות בובות תיאטרון, יהיה פתוח בימים אלה, ללא תשלום, עם אוסף קבוע של מאות בובות תיאטרון ומסכות מסורתיות ועכשוויות ותערוכות מתחלפות שמוקדשות לסוגים מיוחדים של בובות או ליוצרים מתחום הבמה והמדיה המצולמת, מהארץ ומחו"ל.

תיאטרון המדיטק יציג מדי יום בתאריכים 17-11 באוקטובר הצגות ילדים מגוונות, המוזאון לתולדות חולון יקיים בחול המועד סיורים מודרכים לכל המשפחה בחולות חולון וכן "מרוץ למורשת" – משחק למשפחות בסגנון "חפש את המטמון", שכולל ביקור באתרים ברחבי העיר עם כלי רכב, פתרון חידות ומשימות מהנות. פרטים באתר המוזאון.

פעילות חווייתית במתחם גני הסיפור ברחוב מוטה גור ובמתחם גני הסיפור בחורשת היובל תתקיים בחול המועד בתאריכים 13.10 ו-15.10, פרטים באתר העירייה.

 

מידע עדכני על כלל האירועים, כולל הסדרי נגישות יפורט באתר העירייה – holon.muni.il

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר