הזוכים בתערוכת הכלבים בחולון, צילום יגאל פרדו
הזוכים בתערוכת הכלבים בחולון, צילום יגאל פרדו

"יש חשיבות לקיומה של  כלבנות גזעית בישראל כל עוד הכוונה היא לכלבנות מתועדת ומבוקרת"

1,000 כלבים מגזעים שונים השתתפו בתערוכת הכלבים בחולון. פאנל השופטים כלל נציגים מאיטליה, גיאורגיה, קפריסין וישראל

פורסם בתאריך: 13.2.23 10:21

בתערוכת הכלבים שהתקיימה בסוף השבוע בחולון, השתתפו כ-1,000 כלבים מגזעים שונים, ביניהם כלבי רועים, טריירים, שנאוצרים, פינצ'רים, כלבי דוברמן, כלבי דוגה ומולוסים, כלבי תחש, כלבי ציד, כלבים זעירים כלבי רוח ועוד. זאת לצד מבקרים רבים. בתערוכה שפט פאנל שופטים בינלאומי מכובד מאיטליה, גיאורגיה, קפריסין וישראל, אשר שפטו את הכלבים על פי מבנה גופם, תנועתם, אופיים, פרוותם ועוד. הכלבים התחרו על תארים בזירות הגזע ולאחר מכן המנצחים התחרו במקצי הזירה המרכזית שכללה תחרות זוגות, קשישים, גורים וצעירים.

את המקום הראשון קטף לייקלנד טרייר מקבוצת הטריירים. הוא זכה בתואר 'כוכב התערוכה'. הכלב שייך לבית גידול של אולגה אלקסשינה מרוסיה. הסגנית הראשונה היא כלבת בולדוג אנגלי מגידול ובעלות כחול-לבן של אבי מלאך. במקום השלישי היה דקל זעיר קצר השיער מרוסיה גם הוא, מגידול של ליליה איגטובה ובבעלות דן סימקין וסבטה לוקובקינה.

 

טל יפה, דובר ההתאחדות הישראלית לכלבנות\ אמר: "מזג האוויר המאתגר לא הפריע למאות המשתתפים לחגוג אהבתם לחברינו הטובים ביותר, כחלק מאורח חיים עיקש במלאכת הטיפוח, השימור והדאגה לרווחת הכלבים".

דורון ראכלין, יו"ר ההתאחדות הישראלית לכלבנות: "תערוכות הכלבים מאפשרות לנו להרחיב את הקהלים הנחשפים לכלבנות המתועדת, האחראית והמבוקרת שמטרתה שימור תכונות אופי ובריאות לחברינו הטובים ביותר".

קריסטיאן טאשב, מנכ"ל רויאל קנין ישראל מסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ההתאחדות לכלבנות. זו שנה רביעית שרויאל קנין ישראל משתפת פעולה עם ההתאחדות בפעילות חינוך והסברה וכן בתערוכות בינלאומיות. אנו מאמינים כי יש חשיבות לקיומה של  כלבנות גזעית בישראל כל עוד הכוונה היא לכלבנות מתועדת ומבוקרת. אנו מקווים להמשך שיתוף הפעולה ההדוק בינינו ולאירועים שמהווים חגיגה אמיתית ומשמחת עבור מגדלי הכלבים המתועדים בישראל".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר