תלונה למשרד הבריאות: מקקים ועכברים בגן בחולון

ההורים טוענים כי פנו למינהל החינוך כבר מספר פעמים אך ללא הועיל. העירייה: "הונחו מלכודות"

פורסם בתאריך: 9.11.17 15:38

תיקנים, עכברים וזוהמה – הורים לילדים מגן שחפים בחולון כבר לא יכולים  לסבול את ההזנחה בגן ועל כן שלחו מכתב תלונה בהול למשרד הבריאות.

"בגן מתרוצצים עכברים או עכברושים, הגננות נאלצו להוציא את הילדים מהגן, ושני אבות הוזמנו ללכוד את העכבר, ללא הצלחה. במהלך החיפושים, כשהזיזו את הספות בפינת הבובות, נמצאו במקום גללי צואה רבים", מספרת אחת האמהות.

לאחר פנייה לליאורה פול מהמשמר החברתי ובעצתה, החליטו ההורים לפנות באופן בהול למשרד הבריאות.

לדברי אחת האמהות, "הגעתי אתמול (רביעי) לגן וראיתי את  הילדים והסייעות בפאניקה. הילדים בוכים ומפוחדים ונמצאים בחצר. בעירייה הבטיחו כי יתקינו בד יוטה מסביב לגדר כדי למנוע כניסה של חולדות וחתולים. זה לא נעשה והמצב מחריד. דוחים את התיקונים והשיפוצים והכל על חשבון הילדים".

אם אחרת מציינת: "בארגז החול יש גללי חתולים. הילד שלי חוזר רטוב כבר שבוע מהגן ומספר כי הוא לא נהנה וכי הוא מתקשה לקבל תשומת לב מהצוות אם הוא צריך משהו. הוא פוחד מאד מג'וקים ויש כל הזמן ג'וקים בכל מקום בגן".

ההורים טוענים כי כבר בחודש שעבר התלוננו במינהל החינוך בעירייה על המפגעים שהצריכו טיפול מיידי. ב"משמר החברתי" דיווחו במקביל כי  "ההורים בגן שחפים מתריעים כי המצב התברואתי של הגן מסכן את בריאות ילדיהם, אך לטענתם מינהל החינוך מתעלם מהמצב. לגן ברחוב צפת 8 בחולון אמנם קוראים גן שחפים, אך לטענת ההורים החיה הנפוצה ביותר בגן היא דווקא תיקן. ההורים מספרים כי חצר הגן מלאה בג'וקים. פנינו כבר למוקד העירייה לגבי ההזנחה בחצר הגן, הצמחיה מוזנחת והחול בחצר המשחקים מטונף".

מהעירייה נמסר בתגובה כי אתמול (רביעי) בבוקר דווח למינהל החינוך כי נראה עכבר בגן שחפים. בתוך זמן קצר הגיע מדביר לגן ופיזר מלכודות במספר מקומות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר