הורים לתלמידי "ישעיהו": "שיפוץ קוסמטי אינו מספיק"

אחרי השיפוצים: ריחות רעים, חולדות ומפגעים בטיחותיים בבית הספר ישעיהו

פורסם בתאריך: 13.11.17 18:04

למרות ההודעה המשמחת מצד עיריית חולון, לפיה נערכו שיפוצים נרחבים בבית הספר ישעיהו, ניכר כי לא כולם שמחים. בימים האחרונים דווח על ילדים שנפגעים מלבנים משתלבות בחצר וכן על חולדות בשטח בית הספר, ואם כל זה לא מספיק, עלו גם תלונות על ריח רע הנודף מבית הספר ומורגש עד למרחוק.

"החצר מרוצפת בלבנים משתלבות. במקומות רבים הלבנים אינן ישרות ויש מהמורות, בורות והתרוממות של הלבנים. זה, כמובן, לא בטיחותי ומסכן את הילדים. במהלך השנה וגם בשנה שעברה ילדים נפלו, נחבלו ונפצעו. שני ילדים שברו יד ואחרים שברו שיניים. הנפילות הן על בסיס יומיומי, וכל יום שנגמר ללא פציעה משמעותית הינו בגדר נס". את הדברים אומרת אחת האמהות החרדות לבנה, תלמיד ב"ישעיהו".

העירייה טענה כי בוצעו בבית הספר שיפוצים, אך כעת מתברר כי מדובר על שינוי קוסמטי בלבד ועדיין קיימים מפגעים בטיחותיים במקום. כך למשל, לאחר שיפוץ אולם הספורט בבית הספר התגלו סדקים לאורך מספר קירות, מהתקרה ועד ליסוד. רצפת אולם הספורט, המכוסה פי.וי.סי, מתנפחת ומהווה גם היא מכשול מסוכן. בשבוע שעבר במהלך אימון קבוצת נשים, אחת השחקניות נפצעה כתוצאה מכך.

אם אחרת, שבתה לומדת בצהרון בבית הספר, מספרת: "בקומת מרתף מתנהל צהרון. אתמול היינו שם ונתקלנו בחולדה. לא להאמין שככה מפקירים את ילדינו. מדובר בילדים קטנים שלא צריכים להיות חשופים למפגעים ולבעלי חיים מסוכנים. בנוסף, רצפת הפי.וי.סי של האולם, שכבר התלוננו עליה, מלאה שקעים ובליטות שעלולים לגרום לפציעות וחבלה לילדים. כל זה, בלי להזכיר את רמת הניקיון הירודה. התחושה היא שאין אוזן קשבת ואין מענה לצורך בסיסי. שיפוץ קוסמטי אינו מספיק. יש כאן מפגעים של ממש".

מהנהלת בית הספר ישעיהו נמסר  בתגובה: "דווח לנו על הימצאות חולדה באולם הספורט. הגיע מדביר שטיפל בביובים בחצר בית הספר והניח מלכודות. הנחנו את הצהרונית שתפעל בתוך בית הספר והפסקנו את פעילות החוגים. לא ידוע על מפגע הריח".

עד כה, לא נמסרה תגובת עיריית חולון.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר