לאחר הפרסום, נמצאה מורה מחליפה לאנגלית לבית הספר הס

(עדכון): משרד החינוך הודיע כי נמצאה מורה מחליפה, וכבר בשבוע הבא תחל ללמד בבית הספר

פורסם בתאריך: 16.11.17 11:41

עדכון (14:00): בעקבות פרסום הכתבה ולחץ ההורים, הודיעו ממשרד החינוך כי כבר ביום א' הקרוב תתחיל ללמד בבית הספר מורה לאנגלית חדשה, שתחליף את המורה החולה עד שזו תחלים ותחזור ללמד.

המורה לאנגלית יצאה לחופשת מחלה מתחילת השנה ובבית הספר הס בחולון אין מאז לימודי אנגלית. כבר חודשיים וחצי מאז תחילת הלימודים שסייעת בצהרון משמשת כמורה מחליפה וטרם גויסה מורה מחליפה לאנגלית.

המורה לאנגלית מבית הספר הס חלתה כבר בשנת הלימודים הקודמת, ולאורך תקופה זו החליפה אותה מורה לאנגלית שאינה מאושרת על ידי משרד החינוך. בשנת הלימודים הנוכחית, המורה הקבועה לאנגלית עדיין נמצאת בחופשת מחלה, אך הפעם מחליפה אותה סייעת מצהרון, התלמידים משוחררים משעות מערכת ואינם מקבלים את שעות הוראת האנגלית כנדרש. בנוסף, התלמידים לא נבחנו באנגלית ומבחן נדחה בגלל שאינם יודעים את החומר.

מהנהגת ההורים נמסר: "אנו מאחלים למורה החולה רפואה שלמה אך מבקשים תגבור למקצוע האנגלית. יותר ממחצית מתלמידי הכיתות נאלצים זו כבר שנה שנייה לשלם על שיעורים פרטיים לאנגלית כדי להשלים את החומר הבסיסי שלא נלמד באופן ראוי בכיתות. מבטיחים לנו כי העניין בטיפול, אך דבר לא קורה".

אם לשני תלמידים מתלוננת כי מחוסר ברירה היא נאלצת לשלם כסף רב עבור שיעורים פרטיים באנגלית: "עלות שיעור פרטי אחד היא 110 שקל. בחודש אני משלמת 440 שקל לילד אחד ו-880 שקל עבור שני הילדים".

אם לתלמיד בבית הספר מספרת: "פניתי בעניין למנהלת בית הספר אביטל ויינשטיין-כהן והיא הסבירה שלא ניתן להביא מורה קבועה כל עוד המורה החולה רשומה במצבת כוח אדם של בית ספר. היא טענה שחוקי העבודה מגנים עליה וכי אם רוצים להחליף אותה במורה קבועה אחרת, יש לקום ולעשות מעשה – ומסרה לנו את הפרטים של שתי מפקחות בתחום החינוך כדי שנפעיל עליהן לחץ".

לדברי ההורים, הנהלת בית הספר מסרה להם שהנושא בטיפול, אך בינתיים אין פתרון לבעיה החמורה ונושא חשוב כמו לימודי אנגלית, בוודאי בגיל צעיר, אינו מטופל. לדברי ההורים, גם טלי דריקס, מפקחת ממשרד החינוך בחולון, מסרה להם כי היא מודעת לבעיה וכי השנה יעשו הכל כדי להביא לפתרונה.

אילנית זוילי, מנהלת ענף הסברה ודוברות ממשרד החינוך, מסרה: "המפקחת לאנגלית וצוות בית הספר רואה את לימודי האנגלית כאחד היעדים המרכזיים של בית הספר. בימים אלה תיכנס מורה לאנגלית ללמד אנגלית ב'הס'. אנו מאמינים שכניסתה של המורה החדשה תתגבר את לימודי האנגלית".

מנהלת בית הספר הס, ויינשטיין-כהן, סירבה להגיב לדברים.

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר