הוריו של איתי פרץ ביקשו להנציחו, ועד ההורים ב"אורט חולון" התנגד

"מתעללים בהורים שכולים", אומרים הוריו של איתי פרץ ז"ל לאחר שוועד ההורים התנגד להצבת מזרקה לזכרו של בנם בלובי בית הספר

פורסם בתאריך: 22.11.17 18:29

סימי ודני פרץ בנו את "מזרקת החיים", להנצחת בנם איתי, שנפטר ממחלה קשה בחודש אוגוסט האחרון. ביום חמישי הבא תוכנן להיערך טקס הסרת הלוט מעל המזרקה, אבל לפסל ההנצחה קם מתנגד, יו"ר ועד ההורים של בית הספר אורט חולון, שמעון יום טוב, שאומר: "אני פועל בשם הנהגת ההורים".

הנהלת בית הספר אורט חולון נתנה את אישורה להציב בלובי בית הספר מזרקה להנצחת איתי פרץ ז"ל, תלמיד בית הספר שנפטר ממחלת הסרטן בטרם מלאו לו 17 שנים. הוריו, סימי ודני פרץ, תרו אחרי המזרקה המתאימה להנצחה ולאחר שזו נמצאה, כתבו עליה: "איתי שמואל (רפאל) פרץ, תלמיד בית הספר שנקטף בדמי ימיו ממחלת הסרטן בן 16 ותשעה חודשים. איתי השאיר אחריו ערכים של חברות, נתינה ואהבה: החיוך שלך ילווה אותנו לעד".

לאחר שהמזרקה הוקמה, קם יו"ר ועד ההורים של אורט חולון, שמעון יום טוב, והביע התנגדותו ומחאתו להקמת המזרקה. לדבריו, המזרקה הוקמה ללא אישורים מתאימים ובנוסף הביע יום טוב תמיהה על ההחלטה להציבה בלובי בית הספר. בתגובה החלו הורים ותלמידים להחתים על עצומה הקוראת להשבית את בית הספר אם המזרקה תוסר ממקומה.

הזוג פרץ אמר בתגובה: "נעשה לנו מעשה נבלה. במשך שבועיים אנו עובדים על המזרקה. מדוע לא דיברו עד עכשיו? איך לא מתביישים להתעלל בהורים שכולים? חשוב לנו להדגיש כי עלות המזרקה וההתקנה באו על חשבוננו ולא ביקשנו שום עזרה".

 

יו"ר ועד ההורים ב"אורט חולון", יום טוב, מסר כי הוא פועל בשם הנהגת ההורים ואין לו התנגדות להקמת המזרקה אלא למיקומה הנוכחי. עוד ציין כי "המזרקה הוקמה ללא האישורים המתאימים ולכן פנה להנהלת בית הספר". סימה, חברה בוועד ההורים של "אורט חולון", מסרה בתגובה: "כל החטא הגדול של המנהל שלומי גנון, שהוא נתן אישור להקמת המזרקה בלי לדעת שהוא צריך אישורים נוספים".

רועי דביר, יו"ר הנהגת הורי חולון, שעורב בפרשה, מסר כי מגורמים רלבנטיים הובטח שהמזרקה לא תוסר ויינתנו עבורה כל האישורים המתאימים.

מדוברות רשת אורט נמסר: "מדובר בנושא בעל רגישות רבה ואנו פועלים תוך הידברות משותפת עם כל הגורמים המעורבים".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר