עומד בשער: צפו כיצד נראה הבוקר של מנהל גימנסיה הרצוג

האג'נדה של המנהל שמואל קינן לא נעצרת בשער בית הספר: יותר משמעת ופחות אלימות

פורסם בתאריך: 29.11.17 12:22

הוא עומד מדי בוקר בשער בית הספר ולוחץ ידיים לכל תלמיד ותלמיד המגיע לעוד יום לימודים. שמואל קינן, מנהל גימנסיה הרצוג בחולון, משתדל לא לפספס אף תלמיד בשער והאג'נדה שלו מתקבלת באהבה על ידי התלמידים וההורים.

צפו בקבלת הפנים של המנהל קינן לתלמידי גימנסיה הרצוג מדי בוקר:

קינן, איש צבא לשעבר, כיהן כמפקד ומנהל בית הספר הארצי לתקשוב בה"ד 7 והיה אחראי על הכשרת מדריכים בתחום המידע בתחומי התקשורת והמחשבים בצה"ל. בהמשך ניהל את בית הספר אוהל שם ברמת גן ונודע כמנהל קפדן. באחד המקרים שזכו להדים תקשורתיים, הטיל קינן עונש קולקטיבי על המורים: לאחר שנמצאו בדלי סיגריות בכוסות פלסטיק בחדר המורים, החליט לנעול את החדר בזמן ההפסקות כדי "ללמד אותם לקח"'. הפרשה הסתיימה ברוח טובה ויותר לא נמצאו ראיות למעשנים.

הורי התלמידים בגימנסיה הרצוג משבחים את הדרך שבה קינן מנהל את בית הספר ולדבריהם, אקט המחווה בבקרים הוא רק דוגמה ליחס האישי ולאכפתיות שהוא מעניק לתלמידים.

חברת הנהגת ההורים: "מאז שקינן החל לנהל את בית הספר, אנחנו שומעים פחות על מקרי אלימות. התלמידים ממושמעים יותר ויש תחושה שאישיות גדולה עומדת מאחורי המפעל המפואר גמנסיה הרצוג. אני שמחה מאוד שהבנות שלי לומדות בבית הספר שלו. ערכים של דוגמה אישית הם תזכורת מקסימה לישראל הישנה והטובה של פעם".

קינן מסכם: "קיבלתי בגאווה את תפקיד מנהל התיכון השש שנתי הרצוג בעיר חולון. אני מאמין כי בשיתוף פעולה עם ההורים, המורים והמחנכים ניתן להביא כל תלמיד הנכנס בשערי תיכון הרצוג לסיים את לימודיו כשהוא מצויד בתעודת בגרות ובמוטיבציה לתרום לקהילה ולשרת שירות משמעותי בצה"ל".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר