מוטי ששון וחברי ועדת הפרס בסיור. צילום: טל קירשנבאום

חולון זכתה בפרס החינוך היוקרתי לשנת תשע"ח

שר החינוך נפתלי בנט בישר לראש עיריית חולון מוטי ששון על זכייתה של חולון בפרס החינוך הארצי בשנת ה-70 למדינת ישראל

פורסם בתאריך: 31.1.18 10:07

משרד החינוך החליט להעניק לחולון את פרס החינוך לשנת תשע"ח. פרס החינוך היישובי מוענק זו השנה ה-15. הפרס מוענק ליישובים שהשקיעו משאבים ניכרים במערכת החינוך היישובית, הן מבחינת ערכים ואקלים חינוכי, למידה והישגים, הצוות החינוכי, הכלה ומניעת נשירה, והן מבחינת ההשקעות הכלכליות בתשתיות בכל רמות האוכלוסיה ורבדיה. בוועדת הפרס חברים נציגי המשרד ונציגת השלטון המקומי. לאחר סיום עבודתה מגישה ועדת הפרס את המלצותיה למנהל הכללי.

חולון היתה מועמדת עם עוד 14 רשויות לקבלת הפרס ולאחר שחברי ועדת הפרס סיירו בבית הספר אריאל שרון בחולון בשבוע שעבר (23.1) כדי להתרשם מהעשייה החינוכית בעיר, בישר אמש (שלישי) שר החינוך נפתלי בנט לראש עיריית חולון מוטי ששון על זכייתה של חולון בפרס החינוך הארצי בשנת ה-70 למדינת ישראל. הפרס ניתן על רקע שנה דרמטית במערכת החינוך העירונית בעקבות פרישתה של ראש מינהל החינוך העירונית ד"ר טליה פרידמן ומינויה של אריאל קידר לתפקיד. כמו כן, במאי האחרון פרש מתפקידו מנהל אגף ארגון ובקרה בעירייה, אילן קומה, שהיה אחראי על תיפעול תקין של מוסדות החינוך בעיר.

עם היוודע הבשורה, ציין ששון בפנייה לתושבי העיר: "תושבים יקרים, לפי שעה קלה בישר לי שר החינוך נפתלי בנט על זכייתה של חולון בפרס החינוך הארצי בשנת ה-70 למדינת ישראל. השר בנט ביקש לשגר באמצעותי את ברכתו לצוותי החינוך וההוראה בעיר חולון על השקעתם הניכרת למען תלמידי העיר. אני מודה לוועדה על ההוקרה וההכרה בהישגיה החינוכיים של חולון ומבטיח כי נמשיך לעשות הכל למען ילדי חולון".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

 

טקס הענקת פרס החינוך יתקיים בחודש מרץ הקרוב בירושלים במעמד שר החינוך ומנכ"ל משרד החינוך. לבד מהכבוד הרב, כולל הפרס תעודת הצטיינות ופרס כספי בסך 100 אלף שקל להשקעה בפרויקט חדשני חינוכי.
הפרמטרים להערכת פעילותה של הרשות המקומית בתחום החינוך כוללים, בין היתר: יוזמות ותכניות רשותיות לקידום מעורבות חברתית ואזרחית, קידום תפיסה הוליסטית ורצף חינוכי בין מגוון מסגרות החינוך הפורמליות והבלתי פורמליות, טיפוח מעורבות הורים ושותפויות לקידום מערכת החינוך, קידום סובלנות והכלת האחר בהתייחס לאוכלוסיות מגוונות: עולים, ילדים ונוער בסיכון, טיפוח מחוננים, מצטיינים וחינוך מיוחד.

כמו כן נבחנים באשכול הצוות החינוכי: חיזוק המנהיגות החינוכית ופיתוח ההון האנושי וכן קליטה מיטבית של מורים והתמדה. באשכול למידה והישגים נמדדים קידום למידה, הוראה ודרכי הערכה, המותאמות למאה ה-21 ומובילות להישגים לימודיים, למימוש עצמי ולמצוינות, ביצוע יוזמות רשותיות לקידום החינוך המדעי, הטכנולוגי והמקצועי, קידום חינוך איכותי בקדם יסודי ושיעור הזכאים לתעודת בגרות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אבי

    בולשיט אחד גדול. זה ראש עיר שחינוך וילדים לא מעניינים אותו כלל וכלל. אין חינוך אין חוגים (יש בעלויות מטורפות) אין ספורט אין מגרשי ספורט. בושה וחרפה. כבוד ראש העיר מיתגת את העיר כעיר הילדים והגיע הזמן שתשקיע בהם. בסופו של דבר זה הכסף שלנו ואנו רוצים השקעה בילדים.

  2. מוסדי

    מדהים- לא ברור על אילו נתונים וקרטריונים הוועדה בחרה בעיר לתואר, אבל החינוך בחולון הוא קטסטרופה!
    בזיון של מתקנים וכיתות, בושה של מורים ומערכת חינוך.
    כל שבוע יש כתבה באתר של "השקמה" עם בית ספר מתפרק אחר וסכנות בטיחות לילדים ומנגד תגובה מהעירייה שלא מבינה מה רוצים ממנה ושנעזוב אותה לנפשה..
    שלחתי מייל לשר בנט דרך אתר כנסת ישראל עם קישורים מאתר השקמה כדי שידע בדיוק לאיזו עירייה גרועה הוא מעניק את התואר ואולי יחזור בו מההחלטה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר