מתוך קמפיין המחאה של "אשלים"

ההורים ניצחו: העירייה התחייבה לשפץ את בית ספר "אשלים"

שיעור באזרחות: אחרי השבתת לימודים, מאבק ברשתות החברתיות ומו"מ עם בכירים בעירייה - נקבעו לוחות זמנים לשיפוץ המפגעים בבית הספר

פורסם בתאריך: 16.2.18 10:39

לאחר מאבק ארוך, שכלל גם את השבתת הלימודים, בית הספר אשלים בחולון יעבור שיפוץ נרחב – כך הודיעה אתמול (חמישי) הנהגת ההורים להורי התלמידים.

ההורים ניצחו במאבק שאותו פתחו לפני כחודש, בדרישה לשפץ את בית הספר, בטענה שהליקויים מסכנים את הילדים. בשבוע שעבר אף הושבתו הלימודים. "עדיף לנו לצאת לשביתה ושאף ילד לא ייפגע חלילה ממפגע בטיחותי. אנו תקווה כי השבתה זו תוביל לזירוז הליכי השיפוץ ומודיעים בזאת כי ההשבתה הינה רק צעד ראשון בסדרת צעדים שבה בכוונת ההנהגה ההורית לנקוט", הסבירו עו"ד צחית אלישר, סגנית יו"ר ועד ההורים וניסים נחום, יו"ר ועד ההורים, כפי שפורסם ב"השקמה חולון".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

מלבד השבתת הלימודים, יצאו ההורים במחאה ברשתות החברתיות ובשלב מסוים גם גני הילדים הצטרפו ל"אשלים". בעקבות המחאה נפגשו חברי ההנהגת ההורים עם אריאלה קידר, ראש מינהל החינוך וארז אלי, מנהל אגף התכנון והבקרה. "בפגישה עמדנו על דרישתנו המקורית לקבל לוחות זמנים מפורטים ומיידיים", בישרה הנהגת ההורים והוסיפה כי בבית הספר אף התקיים סיור בהשתתפות מנכ"ל העיריה והגורמים המקצועיים הרלוונטיים.

 

לאחר הסיור הודיעה קידר על "סגירת שטח מגרשי החול בחלק האחורי מזרחי של בית הספר יבוצע מיידית לצורך תחילת ביצוע עבודות, בתיאום עם גורמי הביטחון והבטיחות". בתוך כך, במהלך השבוע הקרוב יחלו עבודות החפירה לפינוי חול ואבנים עד לעומק של 30 ס"מ מפני השטח". כמו כן, יוכנס חול חדש ונקי ויהודק לקרקע ותתבצע עבודה לחיזוק הקיר שהיווה סכנה לתלמידים. העבודות ייעשו בסמוך לחופשת פורים. "יבוצע טיפול במפגעי בטיחות בשטח המתוחם. עם גמר העבודה יוסרו כלל הגדרות ויבוצע פיתוח לגינה הלימודית", הבטיחה קידר להורים.

"אין ספק שהלחץ שהפעלנו מכל הכיוונים בגיבוי ותמיכה מלאים שלכם הוביל לניצחוננו במאבק זה", סיכמה הנהגת ההורים בהודעתה, "אנו מודים לכם ומעריכים את סבלנותכם והאמון הרב שנתתם בנו בתקופה זו. האחדות והדבקות במטרה הוכיחו את עצמן". כעת, לאחר שהוחלט להשהות את המאבק מתכוונים ההורים לעקוב מקרוב אחר ההבטחות ועבודות השיפוצים על פי לוחות הזמנים שנקבעו.

תגובת עיריית חולון טרם התקבלה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר