כמה עולה לרשום את הילדים לבית הספר של החגים?

התכנית "בתי הספר של החגים" תחל לפעול בחולון כבר בחופשת הפסח הקרובה לתלמידי כיתות א'-ג'. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 21.2.18 09:47

תכנית "בתי הספר של החגים", שיזם משרד החינוך, תחל לפעול השנה בחולון, בשיתוף עיריית חולון ורשת קהילה ופנאי. מדובר בתכנית שמטרתה לספק מענה להורים עובדים, לצמצם פערים בחברה, לאפשר הזדמנות שווה לכלל התלמידים ולהקל על נטל התשלומים.

התכנית "בתי הספר של החגים" תחל לפעול בחולון כבר בחופשת הפסח הקרובה לתלמידי בתי הספר היסודיים בכיתות א'-ג', והרישום אליה החל אתמול (שלישי) ויסתיים ב-28 בפברואר. התכנית לא תופעל, בשלב זה, בגני הילדים העירוניים, אולם קייטנות הפסח לרשומים לצהרוני רשת קהילה ופנאי יתקיימו כסדרן.

התכנית תופעל במשך חמישה ימים, בין השעות 13:00-08:00 במועדים הבאים: יום חמישי, 22.3.18, יום ראשון, 25.3.18, יום שני, 26.3.18, יום שלישי, 27.3.18, יום רביעי, 28.3.18. הפעילות תתקיים בתוך בתי הספר שיהיו מאובטחים (ללא יציאות החוצה) ותיעשה בידי מורים, אנשי חינוך, פרחי הוראה ומדריכים שיעבירו פעילויות העשרה ולמידה וכן תכנים חברתיים. כל קבוצה תכלול 34-25 ילדים, כאשר ייעשה מאמץ לשבץ כל שכבת גיל יחד, אולם לא ניתן להתחייב לכך. הפעילות אינה כוללת מזון, על כן יש לצייד את הילדים מדי יום במזון כגון כריך, פרי או ירק ובקבוק מים.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

העלות לתלמיד: 100 שקל לכל התקופה ואין אפשרות להירשם לחלק מהימים ולהארכת יום. לאחר תום מועד הרישום (28 בפברואר) לתכנית, באתר רשת קהילה ופנאי שכתובתו holonet.co.ilלא יתאפשר רישום וכן לא יתקבלו ביטולים והחזרים כספיים לאחר 14.3.18. המעוניינים לשלם בהמחאות או במזומן מתבקשים להגיע למרכז הקהילתי המשויך לבית הספר בתקופת הרישום בלבד.

מעיריית חולון נמס כי העירייה ורשת קהילה ופנאי עושות מאמצים על מנת להפעיל את התכנית בכל בתי הספר בעיר, אולם יש להביא בחשבון כי במידה שלא יימצא כוח אדם מתאים בחלק מבתי הספר, ייתכן איחוד תלמידים עם בתי ספר אחרים. עוד מבקשים לציין כי הרישום אינו מיועד לילדים שרשומים לצהרוני רשת קהילה ופנאי בבתי הספר.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר