הורים מתלוננים: הביוב זורם בחצר הגן והילדים עלולים לחלות

"איזה הורה רוצה שילדיו ישחקו בביוב, הריח נורא והילדים עלולים להידבק במחלות", אומרת אם לילדה בגן בתל גיבורים

פורסם בתאריך: 25.2.18 13:09

הורים לילדי גן אפרסמון בחולון, גן עירוני לגילאי 3 בשכונת תל גיבורים, מתלוננים כי זה מספר שבועות יש סתימה במערכת הביוב בגן ומי הביוב עולים ומציפים את חצר המשחקים.

"איזה הורה רוצה שילדיו ישחקו בחצר שכולה מלאה בביוב", אומרת אם לילדה בגן. "אני הוצאתי את הילד שלי מהגן, הריח נורא ומלבד זאת הילדים עלולים להידבק במחלות".

ליאורה פור מהמשמר החברתי בחולון פנתה בשבוע שעבר (שישי) אל שלום סער, המפקח המחוזי במשרד הבריאות, וציינה במכתבה כי גן אפרסמון אמנם שופץ אולם נושא הביוב בגן כנראה לא טופל. במכתבה אל המפקח במשרד הבריאות מציינת פור כי "אסור שהילדים ייצאו אל חצר הגן" וכן דורש "לזרוק את כל הצעצועים והמשחקים שבאו במגע עם מי הביוב".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

לדברי ההורים בגן, "הילדים שלנו משחקים בגן שעשועים מזוהם, והסייעות כל היום מחטאות את השירותים וגורפות מים לחצר. מי הביוב הם מקור למחלות והילדים עלולים להידבק בזיהומים ולחלות". ההורים מציינים עוד: "רובנו אנשים עובדים. אחרת, היינו משביתים את הגן מזמן".

מעיריית חולון טרם נמסר בתגובה: "מינהל החינוך קיבל את הפנייה ביום חמישי בערב וכבר ביום שישי ב-6:00 בבוקר, עוד בטרם פתיחת הגן, התקלה טופלה. תאגיד מי שקמה תיקן את התקלה שהיתה במערכת הביוב מחוץ לשטח הגן והחברה שמתחזקת את הגנים ניקתה את שטח חצר הגן. 'מי שיקמה' יבצע תיקון/ החלפה של מערכת הביוב בשטח שמחוץ לגן למניעת הישנות המקרה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר